Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комунікаційний менеджмент установи

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.2
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Комунікаційний менеджмент установи (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.O.6
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.філол.н., доцент Комова М.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знати прикладні соціокомунікаційні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
Уміти створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги; використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання документно-інформаційних систем та їх ресурсів при аналізі конкурентоспроможності установи; спілкуватися, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов; використовувати інформаційні технології ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях; адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення; навчатися впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; відповідально ставитися до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Мовні технології документаційного забезпечення
Управління якістю бібліотечної та архівної справи
Інформаційна діяльність в органах державної влади та управління
Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань і практичних навичок для застосування аналітичного інструментарію стратегічного управління (SWOT-аналіз), технологій зв’язків з громадськістю (PR), управління людськими ресурсами (HR), управління репутацією компанії (SERM).
Рекомендована література:
1. Комова М.В., Пелещишин А.М. Соціально-комунікаційні технології : курс лекцій / Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2018. 126 с.
2. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології. Черкаси : Брама-Україна, 2010. 224 с.
3. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій : навч. посіб./ за ред. Л.В.Балабанової. 2-ге вид., випр. і доп. Київ: Знання, 2005.301 с.
4. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/
5. Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/
Методи і критерії оцінювання:
Захист курсової роботи