Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іміджеві технології
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.M.12
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Химиця Наталія Олексіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен
-знати основні категорії та інструментарій іміджелогії; складові «Я-концепції»;
-знати методи, що використовують для дослідження корпоративного іміджу базисного PR-суб'єкта;
вміти позитивно впливати на «Я-концепцію» індивіда, як сукупність установок, тим самим розвивати в людини почуття самоповаги, відчуття власної цінності;
-вміти використовувати сучасні методи дослідження сфери впливу іміджу керівника на імідж компанії;
-вміти здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг;
-вміти дослідити імідж базисного PR-суб'єкта та розробляти PR-стратегію щодо вдосконалення його іміджу.
-знати основні категорії та інструментарій іміджелогії; складові «Я-концепції»;
-знати методи, що використовують для дослідження корпоративного іміджу базисного PR-суб'єкта;
вміти позитивно впливати на «Я-концепцію» індивіда, як сукупність установок, тим самим розвивати в людини почуття самоповаги, відчуття власної цінності;
-вміти використовувати сучасні методи дослідження сфери впливу іміджу керівника на імідж компанії;
-вміти здійснювати маркетингові дослідження ринку інформаційних продуктів та послуг;
-вміти дослідити імідж базисного PR-суб'єкта та розробляти PR-стратегію щодо вдосконалення його іміджу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Ділова комунікація.
Маркетинг інформаційних продуктів та послуг.
Кадровий менеджмент.
Маркетинг інформаційних продуктів та послуг.
Кадровий менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні принципи й закономірності побудування іміджу. Методи побудови та підтримування іміджу товару,
торгової марки, підприємства у бізнесі. Техніки та технології побудови позитивного професійного іміджу.
Технологія створення політичного іміджу.Технологія формування позитивного іміджу країни, регіону, міста.
Рекомендована література:
Химиця Н.О., Морушко О.О. Ділова комунікація : навч. посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»).
Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (контрольний захід, залік)
Письмова форма 100%
Письмова форма 100%