Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Рекламні стратегії в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних процесах

Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 7.291.01.M.20
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: д. політ. н., проф. Гулай Василь Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• розуміти природу та механізми функціонування маркетингових комунікацій;
• знати поняття «реклами», «рекламної діяльності», «рекламного менеджменту»;
• розуміти головні засади рекламних стратегій;
• знати поняття, ознаки та види рекламних стратегій;
• розуміти психологічні основи реклами;
• знати нормативно-правову базу рекламної діяльності.
• розуміти інституційно-процедурні засади організації рекламної стратегії ;
• розуміти специфіку рекламних стратегій освітніх послуг;
• знати основні етапи розробки та створення рекламних звернень;
• розуміти принципи аналізу та вибору каналів комунікації в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних процесах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Іміджологія;
кореквізити:
• Інформаційно-комунікаційний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття реклами, її мета та завдання. Психологічні основи реклами. Рекламні звернення. Рекламна діяльність. Моделі рекламної діяльності. Поняття стратегії у галузі міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних процесів. Класифікація рекламних стратегій залежно від комунікативних цілей і завдань. Класифікація рекламних стратегій залежно від способу відображення. Класифікація рекламних стратегій залежно від територіальних меж охоплення рекламних стратегій. Класифікація рекламних стратегій в залежності від рівня інноваційності продукції. Соціальна реклама. Специфіка рекламних стратегій освітніх послуг. Розробка та створення рекламних звернень. Планування рекламної стратегії. Основні засади медіапланування. Сучасні технології рекламних стратегій.
Рекомендована література:
1. Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність. Курс лекцій / Б. А.Обритько.- К.: МАУП, 2002. – 240 с.
2. Олтаржевський Д. О. Соціальна реклама: навч. посіб. /Д. О. Олтаржевський ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв?язків з громадськістю. - К.: Центр вільної преси, 2016. - 118 с.
3. Психологія реклами: навч. посіб. / [О.В. Зазимко ... [та ін.]; Київський національний торговельно-економічний університет. – К.: Київський національний торговельно-економічний університет, 2016. - 383 с.
4. Трухімович С. Реклама: конспекти копірайтера /С. Трухімович. - К.: Києво-Могилянська академія, 2016. - 146 с.
5. Хамініч С. Ю. Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія / С. Ю. Хамініч, Ю. М. Варич, М. В. Матвієць ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпропетровськ: Маковецький Ю. В., 2011. - 143 с.
6. Шальман Т. М. Основи реклами у сфері освіти: навч. посіб. /Т. М. Шальман Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К.: Київський університет, 2015. - 127 с.
7. Яцишина Л. К. Рекламний менеджмент: навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів /Л. К. Яцишина, О. М. Деменіна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський національний університет технологій та дизайну. – К.: КНУТД, 2012. - 230 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: усні опитування, письмові опитування, виконання індивідуальних домашніх завдань (40%);
• підсумковий контроль: екзамен у письмово-усній формі (60%).