Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дискретна математика

Спеціальність: Прикладна математика
Код дисципліни: 6.113.00.O.25
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: к.ф.-м.н., доц. Гнатів Богдан Васильович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
володіти апаратом математичної логіки в плані аналізу логічних схем, мінімізації диз'юнктивних і кон'юнктивних нормальних форм, побудови функціонально повних алгебр логіки, основами алгебри предикатів; володіти основними поняттями апарату теорії графів в плані представлення та побудови оптимальних алгоритмів; підготувати студентів до вивчення курсів "Методи оптимізації", "Системне програмування", "Теорія систем" шляхом оволодіння апаратом теорії алгоритмів та алгоритмічних мов, побудови скінчених та МП-автоматів, представлення граматик у приведеній формі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Алгебра, Математичний аналіз, Математичне та програмне забезпечення ЕОМ, Програмування.
кореквізит:Системне програмування
Короткий зміст навчальної програми:
ознайомлення студентів з основними розділами курсів математична логіка, теорія графів, основи теорії алгоритмів та формальних мов, які широко використовуються в проектуванні та розробці математичного та програмного забезпечення сучасних ЕОМ.
Рекомендована література:
1. Горбатов В.А. Основи дискретной математики: Учебное пособие для
студентов вузов. -М.: Высш.шк., 1986.-311 с.
2. Емеличев В.А. й др. Лекции по теории графов. -М.-'Наука", 1990.-384с.
3. Кук Д., Бейз Г. Компьютерная математика. -М.''Мир", 1990. –360 с.
4. Яблонский С.В. Введение в дискретную математику. -М.-'Наука", 1986.-384с.
5. Донской В.И. Дискретная математика. Учебное пособие. –Симферополь. Сонат. 2000. –360с.
6. Гнатів Б.В. Дискретна математика. Учбовий посібник. Львів. В-во Нац.ун-ту «Львівська політехніка», 2003. -90с.
7. Бардачов Ю.М. та інші. Дискретна математика. К. «Вища школа», 2002. -287с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): усне опитування, 2 контрольні роботи.
• Підсумковий контроль (60%): екзамен.