Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркування і сертифікація товарів

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.29
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Knowledge of legal bases labeling and packaging products;
• Knowledge of standards and certification of marking products;
• The ability to apply technology labeling and certification of products;
• The ability to apply technology metrology, standardization and certification of products;
• Knowledge of methods of determining compliance standards and other documents on standardization, which are approved by the company’s present level of development.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Маркування товарів та його види; правила маркування і пакування товарів; відповідальність за порушення правил маркування товарів; сутність сертифікації товарів; державна система сертифікації товарів; процедура сертифікації товарів; сертифікація систем якості; перспективи діяльності зі стандартизації та сертифікації в Україні.
Рекомендована література:
1. Боженко, Л. І.Стандартизація, метрологія та кваліметрія у машинобудуванні: навч. пос. / Л. І. Боженко. — Львів : Світ, 2003. — 328 с.
2. Кириченко, Л. С.Стандартизація і сертифікаціятоварів та послуг: підручник / Л. С. Кириченко, А. А. Самойленко. — Х. : Ранок, 2008. — 240 с.
3. Крикавський Є. та ін. Маркетингова товарна політика: Підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Третє видання, доповнене і перероблене. Львів: ВидавництвоЛьвівськоїполітехніки, 2012. - 360 с.
4. Павлов В.І. Формування системи ідентифікації товарів в Україні [Текст] : монографія / В. І. Павлов, Л. М. Акімова ; Спілка економістів України, Акад. екон. наук України, Нац. ун-т водного господарства та природокористування, НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Рівне : НУВГП, 2013. - 178 с.
5. Тарасова, В. В.Метрологія, стандартизація і сертифікація: підручник / В. В. Тарасова, А. С. Малиновський, М. Ф. Рибак ; За заг. ред. В.В. Тарасової. — К. : ЦНЛ, 2006. — 264 с.
6. Тіхосова Г.А., Богданова О.Ф., Горач О.О. Сертифікація товарів та послуг.Навчальний посібник/ Тіхосова Г.А., Богданова О.Ф., Горач О.О. – К.: Видавництво «Ліра-К», 2013 р. — 328 с.
7. Чухрай Н. І., Демків Я. В. Маркетинг на ринках високотехнологічнихтоварів: Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 208 с.
8. Шаповал, М. І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації [Текст] : підручник / М. І. Шаповал. - 3-є вид., переробл. і доповн. - К. : Європейський ун-т, 2002. - 174 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).