Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Побудова системи маркетингу торговельного підприємства (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.72
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- аналізувати бізнес-оточення підприємства
- формувати маркетингову інформаційну систему
- організовувати маркетингові дослідження
- формувати клієнтську базу підприємства
- виявляти мотиваційний механізм здійснення маркетингових заходів
- виявляти особливості маркетингових стратегій для підприємств
- оцінювати ефективність системи маркетингу підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Система маркетингу, її роль на підприємстві. Стандартизація та сертифікація якості продукції. Формування клієнтської бази. Оцінка діяльності підприємств Аналіз маркетингового середовища підприємства Аналіз комунікаційної діяльності Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії Основні напрямки удосконалювання управління маркетинговою діяльністю Розрахунок бюджету по удосконалюванню управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Рекомендована література:
1. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник.-К.: КНЕУ, 2008.-320 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. К.: Лібра, 2002. – 712с.
3. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: Навч. посібник/ За загальною редакцією В.В. Липчука. - 3-тє вид., випр. і доп. – Львів: «Магнолія 2006», 2007. – 288 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).