Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Економіка торговельного підприємства

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання основ законодавства у сфері торгівлі;
• здатність розробляти моделі оцінювання ресурсів та результатів діяльності торговельного підприємства;
• володіння методами визначення потреби підприємства в товарних запасах, аналізувати виконання плану поставки товарів;
• здатність оцінювати ефективність діяльності торговельного підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність торгівлі як галузевої економічної системи та основи її функціонування в умовах ринкової економіки; торговельне підприємство в системі ринкових відносин; стратегія діяльності торговельного підприємства та її обґрунтування; управління обсягом та асортиментною структурою обороту торговельного підприємства; управління товарними запасами торговельного підприємства; управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства; управління трудовими ресурсами торговельного підприємства; управління формуванням та розвитком матеріально-технічних ресурсів торговельного підприємства; управління поточними витратами торговельного підприємства; управління доходами торговельного підприємства; управління прибутком торговельного підприємства.
Рекомендована література:
1. Л.О. Лігоненко Економіка торговельного підприємства: методика розв’язання практичних завдань / Л.О. Лігоненко, І.В. Височин . – К, 2010. – 455 с.
2. Протопопова В.О. Економіка торговельного підприємства: навчальний посібник / Протопопова В.О., Головінов М.І. – Донецьк, 2009. – 367 с.
3. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Балабанова Л.В. – Доценьк, 2003. – 148 с.
4. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства. Підручник для вузів / Під ред. проф. Н.М. Ушакової. - К.: Хрещатик, 1999. - 800 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).