Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Математичні методи електронної комерції
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.03.E.79
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: к.т.н. доц. Кузь О. Н.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати: основи математичного аналізу економіко-інформаційних процесів; вміти: використовувати методи прийняття рішень для оптимізації відносин економічних суб’єктів; моделювати й аналізувати економічні об’єкти і процеси на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інформатика, математика для економістів (пререквізити)
Короткий зміст навчальної програми:
Основи математичної теорії споживання. Основи математичної теорії виробництва. Моделі економічної рівноваги. Моделі корпоративних рішень в економіці. Моделі міжгалузевого балансу. Поняття та моделі трансформаційної економіки. Моделі інноваційних процесів
Рекомендована література:
1. Зеленський К. Х., Ігнатенко В. М., Коц О. П. Комп’ютерні методи прикладної математики. — К.: Академ періодика, 2002. — 480 с.
2. Литвин О. М. Методи обчислень. Додаткові розділи: Навч. посіб. — К.: Наук. думка, 2005. — 344 с.
3. 1. Математические модели трансформационной экономики / Т. С. Клебанова и др. — Харьков, 2006.
4. Основи математичної економіки / О. І. Паномаренко та ін. — К.: Інформтехніка, 1995. — 320 с. 4. Ашманов С. А.
5. Введение в математическую экономику. — М.: На- ука, 1984. — 296 с.
2. Литвин О. М. Методи обчислень. Додаткові розділи: Навч. посіб. — К.: Наук. думка, 2005. — 344 с.
3. 1. Математические модели трансформационной экономики / Т. С. Клебанова и др. — Харьков, 2006.
4. Основи математичної економіки / О. І. Паномаренко та ін. — К.: Інформтехніка, 1995. — 320 с. 4. Ашманов С. А.
5. Введение в математическую экономику. — М.: На- ука, 1984. — 296 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40 %) — лабораторні та практичні заняття, усне опитування
Підсумковий контроль (60%) — екзамен
Підсумковий контроль (60%) — екзамен