Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Реклама і просування товарів на ринку

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.02.E.66
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання основ класифікації, стандартизації та уніфікації тари, а також характеристики основних видів тари та її значення для упакування товарів;
- володіння технологіями упакуванням окремих груп продовольчих та непродовольчих товарів;
- володіння методами визначення якості тари й пакувальних матеріалів вітчизняного і зарубіжного виробництва та проведення їх експертизи;
- знання системи штрихового кодування тари та упаковки для продовольчих та непродовольчих товарів;
- володіння методами формуванняефективного рекламного продукту різних типів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами та її основні закони; реклама в системі маркетингової діяльності; основні рішення та базові питання у сфері реклами, сприйняття реклами споживачем та її роль у суспільстві; реклама й теорія комунікацій; класифікації реклами та перспективні напрямки рекламної діяльності; перспективні напрямки рекламної діяльності; рекламна кампанія як основна форма просування товару; організація рекламних кампаній; засоби поширення реклами; правила формування ефективного рекламного продукту різних типів.
Рекомендована література:
1. Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР (із змінами і доповненнями від 23.12.2015, N 901-VIII).
2. Балабанова Л. В. Маркетинг: підручник / Л. В. Балабанова ; М-во освіти і науки України, Донецький нац. ун-т екон. і торгівліім. М. Туган-Барановського, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Вид. 3-тє,переробл. і доповн. - Київ : КНЕУ, 2011. - 543 с.
3. Божкова В. В. Реклама та стимулюваннязбуту: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник; — К.: Центр учбовоїлітератури, 2009. — 200 с.
4. Борисова О.О. Рекламные и выставочные технологии в библиотечно-информационной деятельности: учебно-практическое пособие. – 2-е изд. перераб. и доп. / О.О. Борисова. – М.: Литера, 2010. – 153 с.
5. Владимирська Г.О. Реклама[текст]: Навч. посібник/ Г.О. Владимирська; П.О. Владимирський.-К.: Кондор,2009.-334 с.
6. Кузьмін О. Є. та ін. Рекламна стратегія підприємства: монографія / Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Горбаль Н. І. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008. - 168 с.
7. Іванов В.Ф. Основиреклами і зв'язківізгромадськістю: підручник / за заг. ред. В.Ф.Іванова, В.В.Різуна. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київськийуніверситет», 2011. – 431 с.
8. Примак Т.О. Трансформаційніперетворення рекламного креативу в Україні : наук.-практ. вид. / Т. О. Примак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2011. - 190 с.
9. Шарков Ф.И. Паблик рилейшнз: учебник. – М.: Дашков и К, 2010. – 312 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).