Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Технології формування екобрендів

Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.25
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання основ системи державного моніторингу довкілля;
• вміння застосовувати технології аналізу екологічності товарів;
• здатність формувати моделі просування екологічного товару на ринку;
• володіння методом аналізу достатності мотивації екоатрибутивного споживання;
• володіння навиками формування механізмів реалізації ринкових цілей суб’єкта господарювання, екологічного маркування та створення екобренду.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Екобренд та його характерні ознаки; критерії визначення екологічно чистої продукції; переваги властиві екологічним товарам; особливості просування екологічних товарів на ринку; використання інструментарію інноваційного маркетингу як у процесі матеріального створення екобренду, так і під час його просування і збуту на ринку екологічних товарів; розробка маркетингових стратегій для формування екобрендів; підтвердження екологічності сертифікацією підприємств за відповідними стандартами; роль рекламних компаній у формуванні екобрендів; ефективне поєднання процесів розробки екобрендів та формування нових брендів екологічного спрямування; вибір шляхів формування ринкових цілей суб’єкта господарювання, екологічного маркування та створення екобренду; доцільність створення вітчизняних екобрендів.
Рекомендована література:
1. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв'язку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – с. 36-44. – Режим доступу до статті: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi /2011_1/1_3.pd
2. Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг менеджмент. 12-изд. – СПб.: Питер, 2009. – 816 с.: ил. – (Серия «Классический зарубежный учебник»).
3. Решетнікова І. Л. Лекції по маркетингу. Екологічний маркетинг [Електронний ресурс]: http://www.reshetmarketing.narod.ru/lecture11
4. Екологія входить у ринок [Електронний ресурс] / Ольга Попова // Газета «Дзеркало тижня». – 2001. – № 40. – Режим доступу до газети: http://dt.ua/articles/26004
5. Екологічна упаковка: поради виробникам [Електронний ресурс] / Екологія життя // Режим доступу до сайту: http://www.eco-live.com.ua/content/blogs/ekologichna-upakovka-poradi-vir
6. П'ять кроків до екологічної економіки [Електронний ресурс] / Журнал «Organic UA». – 2010. – 03(06). - Режим доступу до журналу: http://www.organic.ua/uk/lib/magazine /16-world/245-pjat-krokiv-do-ekologichnoi-ekonomiky
7. Бублик М.І. Екобрендинг [Електронний ресурс] / [Бублик М.І., Галянчук К.І.] // Збірник наукових статей «ІІІ-го Всеукраїнського з’їзду екологів з міжнародною участю». – Вінниця, 2011. – Том.2. – С.713–714. Режим доступу: http://eco.com.ua/
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).