Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Евристика в екобрендингу
Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.26
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання основ, особливостей та закономірностей евристики в екобрендингу та сучасних тенденцій у створенні екобренду;
• вміння застосовувати евристичні методи створення екобренду;
• вміння розробляти моделі екобрендингу.
• здатність розвивати механізми евристичні якості екобрендів.
• володіння технологіями розроблення евристичних алгоритмів в екобрендингу.
• вміння застосовувати евристичні методи створення екобренду;
• вміння розробляти моделі екобрендингу.
• здатність розвивати механізми евристичні якості екобрендів.
• володіння технологіями розроблення евристичних алгоритмів в екобрендингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Особливості екобрендингу, сутність евристики у екобрендингу, евристика як методологія створення екобренду, евристика доступності у екобрендингу, евристика репрезентативності у екобрендингу, евристика прив'язки і узгодження у екобрендингу, метод евристичних питань у екобрендингу, форми та методи евристичного навчання у розробленні екобрендів, відкриті евристичні завдання у екобрендингу, евристичні алгоритми розроблення екобрендів.
Рекомендована література:
1. Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв'язку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №1. - с. 36-44. - Режим доступу до статті:http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mimi /2011_1/1_3.pd.
2. Решетнікова І. Л. Лекції по маркетингу. Екологічний маркетинг [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.reshetmarketing.narod.ru/lecture11.
3. П'ять кроків до екологічної економіки [Електронний ресурс] / Журнал “Organic UA”. - 2014. - 03(06). - Режим доступу до журналу: http://www.organic.ua/uk/lib/magazine /16-world/245-pjat-krokiv-do-ekologichnoi-ekonomiky.
4. Бублик М.І. Екобрендинг [Електронний ресурс] / [Бублик М.І., Галянчук К.І.] // Збірник наукових статей “ІІІ-го Всеукраїнського з’їзду екологів з міжнародною участю”. – Вінниця, 2011. – Том.2. – С.713–714. Режим доступу: http://eco.com.ua/.
5. Бутнік–Сіверський О.Б. Евристика в інтелектуальній економіці, або формування системи інноваційного підприємництва [електронний ресурс] / О.Б. Бутнік-Сіверський. – Режим доступу: http://www.ipdo.kiev.ua/files/articles/butnik-siverskiy-heuristics_in_intellectual_economics.doc.
2. Решетнікова І. Л. Лекції по маркетингу. Екологічний маркетинг [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.reshetmarketing.narod.ru/lecture11.
3. П'ять кроків до екологічної економіки [Електронний ресурс] / Журнал “Organic UA”. - 2014. - 03(06). - Режим доступу до журналу: http://www.organic.ua/uk/lib/magazine /16-world/245-pjat-krokiv-do-ekologichnoi-ekonomiky.
4. Бублик М.І. Екобрендинг [Електронний ресурс] / [Бублик М.І., Галянчук К.І.] // Збірник наукових статей “ІІІ-го Всеукраїнського з’їзду екологів з міжнародною участю”. – Вінниця, 2011. – Том.2. – С.713–714. Режим доступу: http://eco.com.ua/.
5. Бутнік–Сіверський О.Б. Евристика в інтелектуальній економіці, або формування системи інноваційного підприємництва [електронний ресурс] / О.Б. Бутнік-Сіверський. – Режим доступу: http://www.ipdo.kiev.ua/files/articles/butnik-siverskiy-heuristics_in_intellectual_economics.doc.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).
• підсумковий контроль (70%, залік).