Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Естетика і громадська відповідальність у екобрендингу
Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.27
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання особливостей екобрендингу та закономірностей прояву громадської відповідальності в екобрендингу;
• знання основ нормативного забезпечення громадської відповідальності у екологічних комунікаціях;
• вміння застосовувати методи громадського контролю у сфері формування екобрендингу;
• здатність формувати моделі управління екобрендингом у систему зв’язків з громадськістю;
• володіння технологіями формування системи естетичних вимоги до екобрендингу для формування громадської відповідальності за критеріями екологічності товарів та послуг;
• знання основ нормативного забезпечення громадської відповідальності у екологічних комунікаціях;
• вміння застосовувати методи громадського контролю у сфері формування екобрендингу;
• здатність формувати моделі управління екобрендингом у систему зв’язків з громадськістю;
• володіння технологіями формування системи естетичних вимоги до екобрендингу для формування громадської відповідальності за критеріями екологічності товарів та послуг;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Сутності й особливості екологічного брендингу. Система маркетингових екологічних комунікацій. Дослідження стану екологічного брендингу в Україні. Нові естетичні норми реклами як поєднання брендингу з екологічними комунікаціями. Поняття якості естетичного навантаження реклами в умовах ресурсозбереження. Елементи екокомунікацій. Порівняльні екологічні переваги товару (екоатрибути).З’ясування екопотреб та створення екотовару адекватної якості. Розроблення відповідної цінової стратегії для екотовару залежно від конкретних завдань. Реклама, PR, акцент на конкурентн-их перевагах та якості екоінновації Товарорух, збутова політика та екологічні комунікації.(безпосередньо фізичне доведення екотовару до кінцевого споживача).
Рекомендована література:
1. Гузенко Т. А. Посилення ролі соціальних мереж в екологічній комунікації / Т. А. Гузенко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 3. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_3_5.
2. Махнуша С. М.,Косолап Н. Є. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг:: аналіз зв’язку [Електронний ресурс] // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, № 1.- С. 36-44. Режим доступуhttp://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_1_36_44_0.pdf
3. Питуляк Н.С.,Тучіна Ю.С.Практичні аспекти застосування інноваційних маркетингових стратегій [Електронний ресурс]. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 10. Частина4. 2015 р.- С. 32-35. – Режим доступу : http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_10/156.pdf
4. Емоційний маркетинг як технологія управляння споживачів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op =1&z=2257.
5. Емоційний маркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/12987/1/103_Kurdina_220-221_69.pdf.
6. Волосатова У.А. Эко-брендинг как инструмент экологического маркетинга / Волосатова У.А. // Известия ВолгГТУ . – 2009.– № 2. – С. 211–214.
2. Махнуша С. М.,Косолап Н. Є. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг:: аналіз зв’язку [Електронний ресурс] // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, № 1.- С. 36-44. Режим доступуhttp://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_1_36_44_0.pdf
3. Питуляк Н.С.,Тучіна Ю.С.Практичні аспекти застосування інноваційних маркетингових стратегій [Електронний ресурс]. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 10. Частина4. 2015 р.- С. 32-35. – Режим доступу : http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_10/156.pdf
4. Емоційний маркетинг як технологія управляння споживачів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op =1&z=2257.
5. Емоційний маркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/12987/1/103_Kurdina_220-221_69.pdf.
6. Волосатова У.А. Эко-брендинг как инструмент экологического маркетинга / Волосатова У.А. // Известия ВолгГТУ . – 2009.– № 2. – С. 211–214.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).
• підсумковий контроль (70%, залік).