Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організаційно-правове забезпечення екобрендингової та рекламної діяльності

Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.29
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання основ організаційно-правового забезпечення екобрендингової та рекламної діяльності;
- знання тенденцій видів екобрендингової та рекламної діяльності.
- здатність розробляти технології дослідження практики регулювання організаційно-правового забезпечення екобрендингової та рекламної діяльності;
- вміння застосовувати методи аналізу екобрендингової та рекламної діяльності;
- здатність розробляти моделі організаційно-правового забезпечення екобрендингової та рекламної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Виникнення й розвиток організаційно-правового забезпечення екобрендингової та рекламної діяльності; міжнародні норми організаційно-правового забезпечення екобрендингової та рекламної діяльності; рішення Європейського суду з прав людини щодо свободи вираження поглядів; правові засади регулюваннярекламної діяльності в Україні: ЗУ “Про рекламу”; регулювання доступу до публічної інформації (ЗУ “Про доступ до публічної інформації”); правові норми діяльності друкованих ЗМІ в Україні: ЗУ “Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні”; кримінально-правові норми екобрендингової та рекламної діяльності в Україні.
Рекомендована література:
1. Гуз А.М. Історія захисту інформації в Україні та провідних країнах світу: Навчальний посібник / А.М. Гуз. – К.: КНТ, 2007. – 260 с.
2. Інформаційний простір України: Словник-довідник законодавчих термінів: довідково-навчальне видання / Автор-укладач Я.О.Чепуренко / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. – К.: “Освіта україни”, 2008. – 544 с.
3. Інформація та реклама в Україні: зб. законодав. і нормат. актів: (офіц. текст)/ упоряд. Ю.В. Паливода. – К.: ПАЛИВОДА А.В., 2010. – 440 с.
4. Марущак А.І. Інформаційне право: доступ до інформації: Навчальнийпосібник / А.І. Марущак. – К.: КНТ, 2007. – 532 с.
5. Основиінформаційного права України: навч. посіб./ В.С. Цимбалюк, В.Д. Гавловський, В.М. Брижко; за ред. М.Я. Швеця, Р.А. Калюжного та П.В. Мельника. 2-ге вид., переробл. і допов. – К.: Знання, 2009. – 414 с.
6. Цимбалюк В.С. Інформаційне право (основитеорії і практики). Монографія / В.С. Цимбалюк.– К.: “ОсвітаУкраїни”, 2010. – 388 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).