Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Синектика в рекламному бізнесі

Спеціальність: Економіка довкілля і природних ресурсів
Код дисципліни: 7.051.07.E.30
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання особливостей методу синектики в рекламному бізнесі;
- володіння методами прогнозування і генерування ідей, які використовуються в економічних досягненнях;
- знання основ використання синектики у процесі створення інновацій;
- вміння розробляти комунікативні рекламні технології за принципами синектики;
- здатність пошуку рішень через прояв у методі синектики ефекту синергії завдяки різноплановості складу його учасників.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Соціально-економічна діагностика;
- Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку підприємствами;
- Зовнішньоекономічні операції та контракти;
- Методи емпіричного дослідження ринку;
Короткий зміст навчальної програми:
Рекламний бізнес та його розвиток; особливості використання методу синектики в рекламному бізнесі; побудова ефективного синектичного колективу; синектика як метод стимулювання рекламного креативу; синектика та рекламна стратегія; синектика та комунікативні технології.
Рекомендована література:
1. Єріна А. М. Економічна статистика : підручник : у 2 ч. — Ч. 1. Макроекономічна статистика / [І. Г. Манцуров, А. М. Єріна, О. К. Мазуренко та ін.] ; за наук. ред. чл.-кор. НАНУ І. Г. Манцурова. — К. : КНЕУ, 2013. — 325 с.
2. Крикавський Є. В., Люльчак З. С.Економіка і фінанси підприємств: підручник Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 696 с.
3. Кузьмін О. Є. та ін. Менеджмент: Навчальний посібник / О. Є. Кузьмін, Н. Т. Мала, О. Г. Мельник, О. Р. Саніна. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. - 240 с.
4. Мармоза А.Т. Теорія статистики. : навч. посібник. - К.: Центр навчальноїлітератури, 2013. - 592с.
5. Минашкин В.Г. Статистика учебник для вузов / В. Г. Минашкин [и др]. – М. :Издательство Юрайт; ИД Юрайт, 2012.
6. Ортинська В.В., Мельникович О.М. Маркетингові дослідження : підручник / В.В. Ортинська, О.М. Мельникович. – 2-ге вид., доповн. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 436 с.Ястремська О. М. Мотивація креативності новаторів : монографія / О. М. Ястремська, О. І. Бардадим. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 212 с.
7. Семенова К. Д. Обґрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків: Навчальний посібник. – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2013. – 194 с.
8. Ястремська О. М., Сиваш Ю. М.Синектика як метод активізації творчого мислення персоналу // Проблеми економіки № 2, 2014. – С.219-223.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).