Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Розподілені інформаційно-комунікаційні системи (курсовий проект)

Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні системи
Код дисципліни: 6.126.02.E.103
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Телекомунікації
Лектор: асистент Кагало Ігор Олександрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Здатність застосовувати методи та засоби сучасних інформаційних технологій для моделювання, проектування та розроблення комунікаційних систем, Web-орієнтованих систем, смарт систем, сенсорних систем, вбудованих систем, мікро- /нано- систем та їх аналогів;
Здатність комплексувати та інтегрувати сенсорні, мікросистемні й комунікаційні компоненти, використовуючи їх інтерфейси, для побудови інформаційних систем моніторингу й управління різноманітними технічними об’єктами;
Здатність розгортати, адмініструвати та супроводжувати інформаційні системи на основі мережних технологій та вміння розробляти технічну документацію.
Здатність до проектування, інтеграції, розгортання й адміністрування безпечних інформаційних систем на основі гетерогенної інфокомунікаційної архітектури з використанням сучасних програмних платформ і крос-платформних технологій.
Здатність застосовувати стандарти в області інформаційних систем та технологій при розробці функціональних профілів, побудові та інтеграції систем, продуктів, сервісів і елементів інфраструктури організації.
Здатність до проектування, розробки, налагодження та вдосконалення системного, комунікаційного та програмно-апаратного забезпечення інформаційних систем та технологій, Інтернету речей (ІоТ), комп’ютерно-інтегрованих систем та системної мережної структури, управління ними.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Основи алгоритмізації
• Основи інформаційних технологій
• Комп'ютерна графіка
• Основи мережних технологій
• Архітектура інформаційно-комунікаційних систем
• Розподілені інформаційно-комунікаційні системи
Короткий зміст навчальної програми:
Дисципліна присвячена практичному розробленню розподілених інформаційно-комунікаційних систем, докладному вивченню їх прикладних архітектурних особливостей.
Рекомендована література:
Кол. авт.: П.К. Гороль, Р.С. Гуревич, Л.Л. Коношевський, О.В. Шестопалюк Сучасні інформаційні засоби К.: Освіта України, 2007,- 534 с.
Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. К.: Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
Гороль П.К. Методика використання технічних засобів навчання К.: Освіта України, 2007,- 256 с.
Гуревич Р.С. Інформаційно- телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях К.: Освіта України, 2006,- 389 с.
Стеценко В.П. Створення та підтримка персонального освітянського сайту Умань: Візаві, 2011.- 107 с.
Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій К.: BHV, 2007,- 350 с.
Сокол І.М. Технологія Веб 2.0: сайти, блоги, фотосервіси, карти знань К.: Шкільний світ, 2011,- 125 с.
Лапінський В.В. Мультимедійна дошка К.: Шкільний світ, 2011,- 123 с. Архітектура комп’ютера та його БПЗ

Матвієнко М.П., Розен В.П., Закладний О.М. Архітектура комп’ютера. – К.: Видавництво Ліра-К, 2013. – 264с.
Операційні системи: навч.посібник / М.Ф.Бондаренко, О.Г.Качко. – Х.: Компанія СМІТ, 2008. – 432с.
Шеховцов В.А. Операційні системи. – К.: Видавнича група BHV, 2005. – 576с.:іл
Мельник А.О. Архітектура комп’ютера Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2008.- 468 с:
Дем’яненко В. Комп’ютер. Апаратна частина: конфігурація, вибір К.: Шкільний світ, 2009.- 124 с.
Рябенький В.М. Цифрова схемотехніка Львів: Новий світ – 2000, 2011,- 736 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия X.; Бєлгород: Клубперсональногокомпьютера СемейногоДосуга, 2011.-351 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия персонального компьютера X.; Бєлгород: Клуб СемейногоДосуга, 2010.- 351 с.
Крейнак Д. Персональный комп’ютер М.: АСТ-Астрель, 2004.-367 с.
Леонтьев В.П. Новейшая знциклопедия: персональный компьютер 2008 М.: ОЛМА Медиагрупп, 2008.-958 с.
Пасічник О.В. Веб-дизайн Львів: Магнолія – 2006, 2010,- 518 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (70%)

Розподілені інформаційно-комунікаційні системи

Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні системи
Код дисципліни: 6.126.02.E.101
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Телекомунікації
Лектор: професор Павликевич Маркіян Йосифович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Здатність застосовувати методи та засоби сучасних інформаційних технологій для моделювання, проектування та розроблення комунікаційних систем, Web-орієнтованих систем, смарт систем, сенсорних систем, вбудованих систем, мікро- /нано- систем та їх аналогів;
Здатність комплексувати та інтегрувати сенсорні, мікросистемні й комунікаційні компоненти, використовуючи їх інтерфейси, для побудови інформаційних систем моніторингу й управління різноманітними технічними об’єктами;
Здатність розгортати, адмініструвати та супроводжувати інформаційні системи на основі мережних технологій та вміння розробляти технічну документацію.
Здатність до проектування, інтеграції, розгортання й адміністрування безпечних інформаційних систем на основі гетерогенної інфокомунікаційної архітектури з використанням сучасних програмних платформ і крос-платформних технологій.
Здатність застосовувати стандарти в області інформаційних систем та технологій при розробці функціональних профілів, побудові та інтеграції систем, продуктів, сервісів і елементів інфраструктури організації.
Здатність до проектування, розробки, налагодження та вдосконалення системного, комунікаційного та програмно-апаратного забезпечення інформаційних систем та технологій, Інтернету речей (ІоТ), комп’ютерно-інтегрованих систем та системної мережної структури, управління ними.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Основи алгоритмізації
• Основи інформаційних технологій
• Комп'ютерна графіка
• Основи мережних технологій
• Архітектура інформаційно-комунікаційних систем
Короткий зміст навчальної програми:
Дисципліна присвячена вивченню практичних аспектів розроблення розподілених інформаційно-комунікаційних систем, їх прикладних архітектурних особливостей.
Рекомендована література:
Кол. авт.: П.К. Гороль, Р.С. Гуревич, Л.Л. Коношевський, О.В. Шестопалюк Сучасні інформаційні засоби К.: Освіта України, 2007,- 534 с.
Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. К.: Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
Гороль П.К. Методика використання технічних засобів навчання К.: Освіта України, 2007,- 256 с.
Гуревич Р.С. Інформаційно- телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях К.: Освіта України, 2006,- 389 с.
Стеценко В.П. Створення та підтримка персонального освітянського сайту Умань: Візаві, 2011.- 107 с.
Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій К.: BHV, 2007,- 350 с.
Сокол І.М. Технологія Веб 2.0: сайти, блоги, фотосервіси, карти знань К.: Шкільний світ, 2011,- 125 с.
Лапінський В.В. Мультимедійна дошка К.: Шкільний світ, 2011,- 123 с. Архітектура комп’ютера та його БПЗ

Матвієнко М.П., Розен В.П., Закладний О.М. Архітектура комп’ютера. – К.: Видавництво Ліра-К, 2013. – 264с.
Операційні системи: навч.посібник / М.Ф.Бондаренко, О.Г.Качко. – Х.: Компанія СМІТ, 2008. – 432с.
Шеховцов В.А. Операційні системи. – К.: Видавнича група BHV, 2005. – 576с.:іл
Мельник А.О. Архітектура комп’ютера Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2008.- 468 с:
Дем’яненко В. Комп’ютер. Апаратна частина: конфігурація, вибір К.: Шкільний світ, 2009.- 124 с.
Рябенький В.М. Цифрова схемотехніка Львів: Новий світ – 2000, 2011,- 736 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия X.; Бєлгород: Клубперсональногокомпьютера СемейногоДосуга, 2011.-351 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия персонального компьютера X.; Бєлгород: Клуб СемейногоДосуга, 2010.- 351 с.
Крейнак Д. Персональный комп’ютер М.: АСТ-Астрель, 2004.-367 с.
Леонтьев В.П. Новейшая знциклопедия: персональный компьютер 2008 М.: ОЛМА Медиагрупп, 2008.-958 с.
Пасічник О.В. Веб-дизайн Львів: Магнолія – 2006, 2010,- 518 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)