Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Адміністрування інформаційних систем
Спеціальність: Інформаційно-комунікаційні системи
Код дисципліни: 6.126.02.E.104
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Телекомунікації
Лектор: д.т.н., доц. Кирик М.І.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Здатність вибору, проектування, розгортання, інтегрування, управління, адміністрування та супроводжування інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій, сервісів та інфраструктури організації.
Здатність розгортати, адмініструвати та супроводжувати інформаційні системи на основі мережних технологій та вміння розробляти технічну документацію.
Здатність до проектування, інтеграції, розгортання й адміністрування безпечних інформаційних систем на основі гетерогенної інфокомунікаційної архітектури з використанням сучасних програмних платформ і крос-платформних технологій.
Здатність розгортати, адмініструвати та супроводжувати інформаційні системи на основі мережних технологій та вміння розробляти технічну документацію.
Здатність до проектування, інтеграції, розгортання й адміністрування безпечних інформаційних систем на основі гетерогенної інфокомунікаційної архітектури з використанням сучасних програмних платформ і крос-платформних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Попередні навчальні дисципліни:
Алгоритмізація та програмування;
Програмні платформи інформаційно-комунікаційних систем;
Операційні системи;
Системне програмування.
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
Розподілені ІК-системи;
Проектування підсистеми інформаційної безпеки.
Алгоритмізація та програмування;
Програмні платформи інформаційно-комунікаційних систем;
Операційні системи;
Системне програмування.
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
Розподілені ІК-системи;
Проектування підсистеми інформаційної безпеки.
Короткий зміст навчальної програми:
Дисципліна передбачає прикладне вивчення методології адміністрування інформаційних систем.
Рекомендована література:
Кол. авт.: П.К. Гороль, Р.С. Гуревич, Л.Л. Коношевський, О.В. Шестопалюк Сучасні інформаційні засоби К.: Освіта України, 2007,- 534 с.
Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. К.: Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
Гороль П.К. Методика використання технічних засобів навчання К.: Освіта України, 2007,- 256 с.
Гуревич Р.С. Інформаційно- телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях К.: Освіта України, 2006,- 389 с.
Стеценко В.П. Створення та підтримка персонального освітянського сайту Умань: Візаві, 2011.- 107 с.
Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій К.: BHV, 2007,- 350 с.
Сокол І.М. Технологія Веб 2.0: сайти, блоги, фотосервіси, карти знань К.: Шкільний світ, 2011,- 125 с.
Лапінський В.В. Мультимедійна дошка К.: Шкільний світ, 2011,- 123 с. Архітектура комп’ютера та його БПЗ
Матвієнко М.П., Розен В.П., Закладний О.М. Архітектура комп’ютера. – К.: Видавництво Ліра-К, 2013. – 264с.
Операційні системи: навч.посібник / М.Ф.Бондаренко, О.Г.Качко. – Х.: Компанія СМІТ, 2008. – 432с.
Шеховцов В.А. Операційні системи. – К.: Видавнича група BHV, 2005. – 576с.:іл
Мельник А.О. Архітектура комп’ютера Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2008.- 468 с:
Дем’яненко В. Комп’ютер. Апаратна частина: конфігурація, вибір К.: Шкільний світ, 2009.- 124 с.
Рябенький В.М. Цифрова схемотехніка Львів: Новий світ – 2000, 2011,- 736 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия X.; Бєлгород: Клубперсональногокомпьютера СемейногоДосуга, 2011.-351 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия персонального компьютера X.; Бєлгород: Клуб СемейногоДосуга, 2010.- 351 с.
Крейнак Д. Персональный комп’ютер М.: АСТ-Астрель, 2004.-367 с.
Леонтьев В.П. Новейшая знциклопедия: персональный компьютер 2008 М.: ОЛМА Медиагрупп, 2008.-958 с.
Пасічник О.В. Веб-дизайн Львів: Магнолія – 2006, 2010,- 518
Кол. авт.: П.К. Гороль, Р.С. Гуревич, Л.Л. Коношевський, О.В. Шестопалюк Сучасні інформаційні засоби К.: Освіта України, 2007,- 534 с.
Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. К.: Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
Гороль П.К. Методика використання технічних засобів навчання К.: Освіта України, 2007,- 256 с.
Гуревич Р.С. Інформаційно- телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях К.: Освіта України, 2006,- 389 с.
Стеценко В.П. Створення та підтримка персонального освітянського сайту Умань: Візаві, 2011.- 107 с.
Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій К.: BHV, 2007,- 350 с.
Сокол І.М. Технологія Веб 2.0: сайти, блоги, фотосервіси, карти знань К.: Шкільний світ, 2011,- 125 с.
Лапінський В.В. Мультимедійна дошка К.: Шкільний світ, 2011,- 123 с. Архітектура комп’ютера та його БПЗ
Матвієнко М.П., Розен В.П., Закладний О.М. Архітектура комп’ютера. – К.: Видавництво Ліра-К, 2013. – 264с.
Операційні системи: навч.посібник / М.Ф.Бондаренко, О.Г.Качко. – Х.: Компанія СМІТ, 2008. – 432с.
Шеховцов В.А. Операційні системи. – К.: Видавнича група BHV, 2005. – 576с.:іл
Мельник А.О. Архітектура комп’ютера Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2008.- 468 с:
Дем’яненко В. Комп’ютер. Апаратна частина: конфігурація, вибір К.: Шкільний світ, 2009.- 124 с.
Рябенький В.М. Цифрова схемотехніка Львів: Новий світ – 2000, 2011,- 736 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия X.; Бєлгород: Клубперсональногокомпьютера СемейногоДосуга, 2011.-351 с.
Зелинский С.З. Знциклопедия персонального компьютера X.; Бєлгород: Клуб СемейногоДосуга, 2010.- 351 с.
Крейнак Д. Персональный комп’ютер М.: АСТ-Астрель, 2004.-367 с.
Леонтьев В.П. Новейшая знциклопедия: персональный компьютер 2008 М.: ОЛМА Медиагрупп, 2008.-958 с.
Пасічник О.В. Веб-дизайн Львів: Магнолія – 2006, 2010,- 518
Методи і критерії оцінювання:
Під час навчання студенти виконують практикум, що містить десятки різноманітних практично-орієнтованих завдань, розв’язання яких вимагає вагомої теоретичної підготовки відповідно до цієї програми. Оцінювання результатів виконання лабораторних робіт передбачене в якості основної форми поточного контролю. Передбачене також бліц-тестування на лабораторних заняттях, виконання індивідуальної практичної роботи. Оцінювання результатів виконання індивідуальних практичних завдань шляхом їх захисту дозволяє мотивувати студентів з метою більш якісного навчання та отримання додаткових балів. Семестровий контроль проводиться у вигляді заліку за результатами співбесіди, поточного та проміжного контролю на лабораторних заняттях.