Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Проектування лазерів та лазерних систем

Спеціальність: Мікро- та наносистемна техніка
Код дисципліни: 6.153.03.E.78
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Фотоніка
Лектор: старший викладач Петровська Галина Андріївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання методів розрахунку та проектування різних типів лазерів та систем на їх основі; лазерних, оптичних та конструктивних матеріалів для лазерів; види конструкторської документації; типові конструкції промислових лазерів
- вміння розраховувати просторово-часові, енергетичні та спектральні параметри різних типів лазерів; розраховувати, проектувати та конструювати лазери за заданими характеристиками; узгоджувати параметри лазерів з параметрами систем.
- мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування лазерів у оптоелектронній техніці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Електродинаміка;
- Лазерна техніка та квантова електроніка;
- Волоконна та інтегральна оптика;
- Оптичні мікросистеми;
- Прикладна голографія;
- Фотонна інженерія;
- Комп'ютерене моделювання пристроїв і технологій в мікро- наносистемній техніці.
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ і основні поняття. Розрахунок просторово-часових, енергетичних та спектральних параметрів різних типів лазерів. Методи та пристрої частотної селекції, селекція поперечних мод. Проектування та конструювання різних типів лазерів: газових, твердотільних, діодних, мікрочипових, волоконних тощо. Лазерні, оптичні та конструктивні матеріали для лазерів. Оптичні системи лазерних приладів.
Рекомендована література:
1. Байбородин Ю.В. Основы лазерной техники. – К.: Вища шк., 1981. – 408 с.
2. Звелто О. Принципы лазеров. – М.: Мир, 1990. – 560 с.
3. Бурий О.А. Моделювання та оптимізація твердотільних мікрочипових лазерів: монографія / О.А. Бурий, С.Б. Убізський. — Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. — 200 с.

Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, контрольна робота, графічно-розрахункова робота (40%)
• підсумковий контроль (іспит): письмово-усна форма (60%)