Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Вища геодезія та астрономія
Лектор: Завідувач кафедри, професор Заблоцький Ф.Д.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Геодезія та землеустрій" (за вибором докторанта та його наукового керівника),
- оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності,
- вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари,
- володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів,
- здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації,
- вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами,
- вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: усі фахові дисципліни,
кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.) Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри Проведення пробної лекції з обговоренням результатів
Рекомендована література:
1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.
3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с.
4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с.
5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с
6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.
Методи і критерії оцінювання:
Виконання завдань на практичних заняттях:25
Оцінка прочитаної лекції:15
Оцінка проведених лабораторних занять:20
Контрольний захід (залік):40

Разом: 100

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.11
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Інженерна геодезія
Лектор: Завідувач кафедри, д. т. н. Церклевич Анатолій Леонтійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Науки про Землю" (за вибором докторанта та його наукового керівника),
- оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності,
- вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари,
- володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів,
- здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації,
- вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами,
- вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: усі фахові дисципліни,
кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.) Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри Проведення пробної лекції з обговоренням результатів.
Рекомендована література:
1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.
3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с.
4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с.
5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с
6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.
Методи і критерії оцінювання:
Виконання завдань на практичних заняттях:25
Оцінка прочитаної лекції:15
Оцінка проведених лабораторних занять:20
Контрольний захід (залік):40

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.13
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: д.т.н., проф. Перович Л.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Науки про Землю" (за вибором докторанта та його наукового керівника),
- оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності,
- вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари,
- володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів,
- здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації,
- вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами,
- вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: усі фахові дисципліни,
кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.). Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять. Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін. Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт. Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри. Проведення пробної лекції з обговоренням результатів.
Рекомендована література:
1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.
3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с.
4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с.
5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с
6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.
Методи і критерії оцінювання:
Виконання завдань на практичних заняттях:25
Оцінка прочитаної лекції:15
Оцінка проведених лабораторних занять:20
Контрольний захід (залік):40

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: Дорожинський Олександр Людомирович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання форм і методів організації навчального процесу у вищих навчальних закладах;
- знання концептуальних засад розробки основних документів, що формують процес підготовки фахівця на різних освітніх рівнях, зокрема навчальних планів, робочих програм та ін.,
- здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Геодезія та землеустрій" (за вибором докторанта та його наукового керівника),
- володіння методологією науково-педагогічної діяльності,
- володіння методикою викладання теорії і практики з дисциплін за профілем бакалаврської та магістерської підготовки (лекції, лабораторні та практичні заняття, семінари, курсове та дипломне проектування),
- володіння методикою проведення поточного контролю знань студентів,
- здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації,
- володіння методикою проведення занять за дистанційною формою навчання з використанням сучасних інформаційних ресурсів і технологій

Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання) -- аудиторне .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Попередні:
Усі фахові дисципліни.

Супутні навчальні дисципліни:
Філософія і методологія науки
Іноземна мова для академічних цілей
Професійна педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення змісту основних документів, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.).Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять та курсового проектування. Проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін. Проведення пробної лекції з ком ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри.
Рекомендована література:
1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.
3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с.
4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с.
5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с
6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з проведених занять - 60% -залік 40% , разом 100%.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.12
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: Завідувач кафедри, д. г. н. Сосса Ростислав Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Науки про Землю" (за вибором докторанта та його наукового керівника),
- оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності,
- вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари,
- володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів,
- здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації,
- вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами,
- вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: усі фахові дисципліни,
кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.) Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри Проведення пробної лекції з обговоренням результатів.
Рекомендована література:
1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.
3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с.
4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с.
5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с
6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.
Методи і критерії оцінювання:
Виконання завдань на практичних заняттях:25
Оцінка прочитаної лекції:15
Оцінка проведених лабораторних занять:20
Контрольний захід (залік):40

Разом: 100