Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Системний аналіз

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.48
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Системний аналіз

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.49
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доц. Кісь Ярослав Петрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати роль системного аналізу в створенні комп’ютерних інформаційних систем, сучасний стан інструментальних засобів та методологію застосування їх на практиці.
• уміти реалізувати процес отримання необхідної інформації та здійснити розробку проекту інформаційної системи з застосуванням сучасних CASE-засобів проектування, структурних та об’єктних методолоґій
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Дискретна математика, Алгоритмізація і програмування
• Організація баз даних та знань
Короткий зміст навчальної програми:
Основи системного аналізу інформаційних систем. Основні принципи системного аналізу Методологічні підходи і технологічні аспекти проектування КІС. Структурний підхід до проектування інформаційних систем. Об’єктно-орієнтований підхід до проектування ІС. Інструметальні засоби створення КІС.
Рекомендована література:
• Катренко А.В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. – Львів: Новий світ – 2000, 2003.
• Мулен Э. Кооперативное принятяе решений: аксиомы и модели. –М.: Мир, 1991.
• Саати Т., Кернс К. Аналитическое планирование. — М.: Радио и связь, 1991.
• В. Н. Бурков, Д. А. Новиков. Как управлять проектами. – М.: Синтеґ-Ґео, 1997.
• Йордон Э., Аргила К. Структурные модели в объектно-ориентированном анализе и проектировании.- М.: Лори, 1999.
• Буч Г. Объектно-ориентированное проектирование.- Киев: Диалектика, 1992.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, розрахункова робота
• Підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (30%), усне опитування (40%).

Системний аналіз

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.50
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор: Керницький А.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
• застосовувати системні знання до моделювання комп’ютерних інформаційних систем (КIС) та об’єктів комп’ютеризації;
• застосовувати методології системного аналізу при проектуванні конкретних КІС.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізит: Алгоритмізація та програмування;
• кореквізити: проектування інформаційних систем.
Короткий зміст навчальної програми:
Розвиток системних уявлень та необхідність виникнення системного підходу. Предмет системного аналізу. Основні поняття системного підходу. Класифікація та властивості систем. Способи керування системами та реалізація ними своїх функцій. Аналіз процесів функціонування систем. Таблиці рішень. Мережі Петрі. Структурні та об’єктно-орієнтовані методи системного аналізу – IDEF, UML, BPMN Етапи аналізу під час розроблення ІС. Аналіз проблем. Аналіз вимог. Аналіз рішень. Технології виявлення та формалізації системних вимог. Технології знаходження та аналізу вимог, які висуваються до ІС. Функціональні та нефункціональні вимоги. Моделювання та аналіз даних. Моделювання системи. Відмінності між фізичними та логічними моделями системи. Моделювання процесів.
Рекомендована література:
• А.В. Катренко Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації: Навчальний посібник. – Львів: “Новий світ”. - 424с.
• Charles S. Wasson, System Analysis, Design, and Development Concepts, Principles, and Practices, 2006, 832 p
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних і практичних робіт, усне опитування, графічно-розрахункова робота.
• Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмовий, усне опитування.