Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методи ділових комунікацій
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.05.E.178
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.н.с.к., с.н.с. Кунанець Наталія Едуардівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• методи та форми ділових комунікацій, таких як бесіда, нарада, переговори, виступи перед аудиторією, презентація, листування;
• факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення;
• сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту;
• технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення;
• способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
• факторів, що сприяють збільшенню ефективності бізнес-комунікацій: психологія, етика, етикет, культура мовлення;
• сутність конфлікту, його учасники і об'єкт; причини, динаміку і функції конфлікту; основні особливості відкритого конфлікту;
• технологію своєчасного виявлення і правильної оцінки конфліктної ситуації та її передбачення;
• способи і прийоми запобігання і вирішення конфліктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Дискретна математика,
Системи штучного інтелекту
Системи штучного інтелекту
Короткий зміст навчальної програми:
ділові комунікації як наукова дисципліна, комунікативна сторона ділової взаємодії та типи ділових партнерів, форми ділових комунікацій, конфлікти, стреси і маніпуляції у ділових комунікація,етика і етикет ділових комунікацій.
Рекомендована література:
1.Ануфриева Н.М. Социальная психология: курс лекций / Ануфриева Н.М., Зелинская Т.Н. - К., 2000.
2. Бороздина П.В. Психология делового общения / Бороздина П.В. - М., 2002 .
3. Бринкман Рик. Гений общения / Бринкман Рик. - СПб., 1997.
4. Психология делового преуспевания / Колесников А.М. и др. - М., 2000.
5. Щекин Г.Ф. Как эффективно управлять людьми. Психология кадрового менеджмента / Щекин Г.Ф.. - К., 2002.
6. Рогов Е.И. Психология общения / Рогов Е.И. - М., 2001.
7. Таранов П.С. Приемы влияния на людей / Таранов П.С. - Симферополь, 1997.
8. Баева О.А. Ораторское искусство и деловое общение / Баева О.А. - Мн., 2000.
9. Введенская Л.А. Культура и искусство речи: современная риторика / Введенская Л.А., Павлова Л.Г.. - Р.-на-Д., 1998.
10. Венедиктова В.И. Деловая репутация: личность, культура, этика, имидж делового человека / Венедиктова В.И. - М., 1996.
11. Вилсон Глен Язык жестов / Вилсон Глен, Маккафлин Крис.. - СПб., 1999
12. Гисберг Бройлинг. Руководство по ведению переговоров/ Гисберг Бройлинг. - М., 1996. .
2. Бороздина П.В. Психология делового общения / Бороздина П.В. - М., 2002 .
3. Бринкман Рик. Гений общения / Бринкман Рик. - СПб., 1997.
4. Психология делового преуспевания / Колесников А.М. и др. - М., 2000.
5. Щекин Г.Ф. Как эффективно управлять людьми. Психология кадрового менеджмента / Щекин Г.Ф.. - К., 2002.
6. Рогов Е.И. Психология общения / Рогов Е.И. - М., 2001.
7. Таранов П.С. Приемы влияния на людей / Таранов П.С. - Симферополь, 1997.
8. Баева О.А. Ораторское искусство и деловое общение / Баева О.А. - Мн., 2000.
9. Введенская Л.А. Культура и искусство речи: современная риторика / Введенская Л.А., Павлова Л.Г.. - Р.-на-Д., 1998.
10. Венедиктова В.И. Деловая репутация: личность, культура, этика, имидж делового человека / Венедиктова В.И. - М., 1996.
11. Вилсон Глен Язык жестов / Вилсон Глен, Маккафлин Крис.. - СПб., 1999
12. Гисберг Бройлинг. Руководство по ведению переговоров/ Гисберг Бройлинг. - М., 1996. .
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, іспит): тестування (60%).
• Підсумковий контроль (60%, іспит): тестування (60%).