Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Проектно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.01.E.128
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Проектно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.02.E.143
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Проектно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.03.E.158
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Проектно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.04.E.172
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор:
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Проектно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.05.E.187
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор:
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: