Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Формування конкурентної стратегії організації (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Код дисципліни: 7.073.01.E.42
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доцент Просович О. П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки.
• знання основних типів конкурентних стратегій організації та методів генерації стратегічних альтернатив
• знання методичного підходу до визначення конкурентних переваг організації та оцінювання її конкурентного статусу
• уміння використовувати професійні знання, навички та компетенції в менеджменті для дослідження економічних явищ і процесів на макро- та мікрорівні
• поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення щодо вибору конкурентної стратегії організацій з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів
• знання основних типів конкурентних стратегій організації та методів генерації стратегічних альтернатив
• знання методичного підходу до визначення конкурентних переваг організації та оцінювання її конкурентного статусу
• уміння використовувати професійні знання, навички та компетенції в менеджменті для дослідження економічних явищ і процесів на макро- та мікрорівні
• поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення щодо вибору конкурентної стратегії організацій з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Стратегічний менеджмент, Маркетинг
кореквізити: Маркетинговий менеджмент у малому і середньому бізнесі
кореквізити: Маркетинговий менеджмент у малому і середньому бізнесі
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства. Аналізування конкурентних переваг організації щодо основних її конкурентів. Оцінювання конкурентного статусу організації. Генерація та аналіз стратегічних альтернатив організації. Обґрунтування вибору конкурентної стратегії організації. Розроблення заходів для забезпечення реалізації конкурентної стратегії організації.
Рекомендована література:
1. Дикань В.Л., Стратегічне управління [текст]: навч. посіб. / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз, І. В. Токмакова, О. В. Шраменко – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 272 с.
2. Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 440 с.
3. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посіб. / Г.І.Кіндрацька. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2010. – 406 с.
4. Ковтун О.І. Стратегія підприємства [текст] – підручник / О.І. Ковтун – Львів: «Новий Світ - 2000», 2009. – 680 с.
2. Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 440 с.
3. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посіб. / Г.І.Кіндрацька. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2010. – 406 с.
4. Ковтун О.І. Стратегія підприємства [текст] – підручник / О.І. Ковтун – Львів: «Новий Світ - 2000», 2009. – 680 с.
Методи і критерії оцінювання:
• звіт за результатами виконання курсового проекту, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70%, оформлення- 10%, захист -20%)