Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Гідравліка, гідро- та пневмопривід
Спеціальність: Прикладна механіка
Код дисципліни: 6.131.05.E.176
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Механіка та автоматизація машинобудування
Лектор: Гаврильченко Олександр Віталійович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Принцип дії гідро- та пневмоприводу; основні проектні розрахунки гідро- та пневмоприводу; розроблення гідравлічних та пневматичних систем, принципи складання принципових схем гідро- та пневмоприводу; узгодження основних статистичних характеристик елементів та пристроїв приводів; вміти здійснювати всі процедури проектування гідро- та пнемо приводу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Вища математика,
Фізика.
Фізика.
Короткий зміст навчальної програми:
Принцип дії гідроприводу. Основні функції гідропневмоавтоматики. Типова схема гідро- та пнемоприводу. Основні параметри гідро- та пневмоприводу. Основні параметри гідро- та пневмодвигунів, гідронасосів та гідромоторів, принцип їх розрахунку. Гідро- та пневмоапарати. Об'ємне та дросельне регулювання швидкості. Гідравлічні та пневматичні підсилювачі потужності. Побудова логічних систем керування. Логічні функції, їх реалізація. Гідравлічні слідкуючі пристрої.. Проектування гідравлічних та пневматичних приводів.
Рекомендована література:
1. Федорець В.О. та інші. Гідроприводы та гідропневмоавтоматика К.:"Вища школа",1995.
2. Свешников В.К. Станочные гидроприводы. М.:"Машиностороение",1988.
3.Меркле Д. Шрадер Б. та Томес М. Гидравлические средства автоматики. Видавництво
“Фесто Дидактик КГ”, 1998.
4. Кросер П., Ебель Ф. Пневматика. Видавництво ДП “Фесто”, 2002.
2. Свешников В.К. Станочные гидроприводы. М.:"Машиностороение",1988.
3.Меркле Д. Шрадер Б. та Томес М. Гидравлические средства автоматики. Видавництво
“Фесто Дидактик КГ”, 1998.
4. Кросер П., Ебель Ф. Пневматика. Видавництво ДП “Фесто”, 2002.
Методи і критерії оцінювання:
письмовий звіт з лабораторних робіт , усне опитування (38%),
підсумковий контроль, письмово-усна форма (62 %).
підсумковий контроль, письмово-усна форма (62 %).
Гідравліка, гідро- та пневмопривід
Спеціальність: Прикладна механіка
Код дисципліни: 6.131.06.E.205
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Механіка та автоматизація машинобудування
Лектор: Гаврильченко Олександр Віталійович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Принцип дії гідро- та пневмоприводу; основні проектні розрахунки гідро- та пневмоприводу; розроблення гідравлічних та пневматичних систем, принципи складання принципових схем гідро- та пневмоприводу; узгодження основних статистичних характеристик елементів та пристроїв приводів; вміти здійснювати всі процедури проектування гідро- та пнемо приводу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Вища математика,
Фізика.
Фізика.
Короткий зміст навчальної програми:
Принцип дії гідроприводу. Основні функції гідропневмоавтоматики. Типова схема гідро- та пнемоприводу. Основні параметри гідро- та пневмоприводу. Основні параметри гідро- та пневмодвигунів, гідронасосів та гідромоторів, принцип їх розрахунку. Гідро- та пневмоапарати. Об'ємне та дросельне регулювання швидкості. Гідравлічні та пневматичні підсилювачі потужності. Побудова логічних систем керування. Логічні функції, їх реалізація. Гідравлічні слідкуючі пристрої.. Проектування гідравлічних та пневматичних приводів.
Рекомендована література:
1. Федорець В.О. та інші. Гідроприводы та гідропневмоавтоматика К.:"Вища школа",1995.
2. Свешников В.К. Станочные гидроприводы. М.:"Машиностороение",1988.
3.Меркле Д. Шрадер Б. та Томес М. Гидравлические средства автоматики. Видавництво
“Фесто Дидактик КГ”, 1998.
4. Кросер П., Ебель Ф. Пневматика. Видавництво ДП “Фесто”, 2002.
2. Свешников В.К. Станочные гидроприводы. М.:"Машиностороение",1988.
3.Меркле Д. Шрадер Б. та Томес М. Гидравлические средства автоматики. Видавництво
“Фесто Дидактик КГ”, 1998.
4. Кросер П., Ебель Ф. Пневматика. Видавництво ДП “Фесто”, 2002.
Методи і критерії оцінювання:
письмовий звіт з лабораторних робіт , усне опитування (38%),
підсумковий контроль, письмово-усна форма (62 %).
підсумковий контроль, письмово-усна форма (62 %).