Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психопедагогіка
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.M.42
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати основні терміни і поняття психопедагогіки;
• знати особливості управління поведінкою індивіда (навчальної групи) з позицій психопедагогіки;
• застосовувати дидактичні принципи і знання про психологічні закономірності у освітньому процесі.
• знати особливості управління поведінкою індивіда (навчальної групи) з позицій психопедагогіки;
• застосовувати дидактичні принципи і знання про психологічні закономірності у освітньому процесі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціальні комунікації.
Короткий зміст навчальної програми:
Психопедагогіка як наука. Властивості особистості та їх врахування в освітньому процесі. Управління поведінкою індивіда (навчальної групи) з позицій психопедагогіки. Види міжособистісного спілкування. Вербальна та невербальна комунікація. Механізми соціальної перцепції. Теорії походження лідерства. Стилі управління в установі (навчальній групі). Маніпуляція в установі (освітньому процесі).
Рекомендована література:
1. Психологія управління: Конспект лекцій (частина 1) для вивчення дисципліни для студентів освітнього рівня «Магістр» спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закла-дом»/ Укл.: О.М. Ієвлєв. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політех-ніка”, 2016. – 52 с.
2. Варій М. Й. Основи психології і педагогіки: навч. пос. [для студ. вищ. навч. закл.]/ М. Й. Варій, В. Л. Ортинський –[2-ге вид.]. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 376 с.–.
3. Стоунс Э. (Эдвард) Психо-педагогика :психологическая теория и практика обучения / Эдвард Стоунс. - М. : Педагогика, 1984. - 470 с.
2. Варій М. Й. Основи психології і педагогіки: навч. пос. [для студ. вищ. навч. закл.]/ М. Й. Варій, В. Л. Ортинський –[2-ге вид.]. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 376 с.–.
3. Стоунс Э. (Эдвард) Психо-педагогика :психологическая теория и практика обучения / Эдвард Стоунс. - М. : Педагогика, 1984. - 470 с.
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.