Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Реклама в ЗМІ
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.55
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Кіца М.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
практично використовувати теоретичні знання;
застосовувати науковий підхід до аналізу і створення рекламної продукції;
зіставляти рекламні продукти, які представляють однотипні товари різних виробників, з огляду на ефективність рекламної ідеї;
виявляти рівень і повноту втілення рекламної ідеї;
вільно орієнтуватися у традиційних та нових формах і прийомах рекламної діяльності;
виробляти загальну стратегію та конкретний рекламний текст для рекламування послуги;
розробляти стратегії рекламних кампаній різних типів;
створювати рекламну продукцію, що поширюється різними ЗМІ.
застосовувати науковий підхід до аналізу і створення рекламної продукції;
зіставляти рекламні продукти, які представляють однотипні товари різних виробників, з огляду на ефективність рекламної ідеї;
виявляти рівень і повноту втілення рекламної ідеї;
вільно орієнтуватися у традиційних та нових формах і прийомах рекламної діяльності;
виробляти загальну стратегію та конкретний рекламний текст для рекламування послуги;
розробляти стратегії рекламних кампаній різних типів;
створювати рекламну продукцію, що поширюється різними ЗМІ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Преса і піар,
Менеджмент і маркетинг у ЗМІ,
ТМЖТ,
Вступ до журналістики
Менеджмент і маркетинг у ЗМІ,
ТМЖТ,
Вступ до журналістики
Короткий зміст навчальної програми:
Реклама як елемент маркетингової політики. Функції та дисфункційність реклами у сучасних українських ЗМІ. Законодавче регулювання рекламної діяльності в Україні та закордоном. Історія розвитку реклами. Реклама як соціальний інститут. Теоретичні аспекти створення рекламного повідомлення за правилами українських та зарубіжних фахівців у сфері реклами. Психологічні аспекти впливу реклами. Види та форми реклами: особливості застосування у ЗМІ. Стратегія і тактика рекламної кампанії у мас-медіа. Соціальна відповідальність за рекламну інформацію у ЗМІ.
Рекомендована література:
Асоціація зовнішньої реклами України. Коментар до Закону України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. Режим доступу: // http://www.outdoor.org.ua/law/310.html
Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: Моногр./В.М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.: іл.
Блэк С. Паблик рилейшинз. Что это такое? / Сэм Блэк, Э.Л Бернейз, Р Бхимани. – М.: СП “АСЭС-Москва”, 1989. – 239 с.
Богомолова Н. Социальная психология массовой коммуникации / Богомолова Н. Н. – М.:Аспект-Пресс, 2008. – 191 с.
Большакова О. Декілька зауважень щодо законодавчого регулювання рекламної галузі // Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи: за мат. круглого столу 11 січня 2007. – К.: Інститут Конкурентного Суспільства, 2007. – 192 с. – С.30-33
Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры / Ж. Бодрийяр. – М.: Культурная революция, Республика, 2006. – 269 с.
Бугрим В. Регулирование рекламы в Украине / В.В. Бугрим // Научно-практический форум: Материалы Международной научно-практической конференции "Рекламная индустрия и современное общество". – М.: Мир, 2003. – С. 21-22.
Васьківський Ю. Еволюція реклами в Україні [Електронний ресурс]/ Ю.П. Васьківський // Режим доступу: http://www.franko.lviv.ua/faculty/jur/Internet/PART-3_10.htm
Васьківський Ю. Гендерний аспект телевізійної реклами: український та зарубіжний досвід [Текст] / Ю.П. Васьківський, М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. – Вип. 10 . – Львів, 2011. – С.56 – 63
Владимирский П. Как заработать на рекламе / Владимирский П. , Владимирская А. – К., 2006. – 336 с.
Кіца М. До проблеми недоброякісної реклами в українській пресі: аспект патогенності/ Кіца М.О.// Наукові праці Кам.-Под. нац. ун-ту ім. І.Огієнка: філологічні науки. Вип. 25. – Кам.-Под., 2011. – С.536
Кіца М. Критерії патогенності рекламного тексту/Кіца М.//Матеріали Всеукр. Наук.-практ.конф. –Львів, 2011
Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: Моногр./В.М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.: іл.
Блэк С. Паблик рилейшинз. Что это такое? / Сэм Блэк, Э.Л Бернейз, Р Бхимани. – М.: СП “АСЭС-Москва”, 1989. – 239 с.
Богомолова Н. Социальная психология массовой коммуникации / Богомолова Н. Н. – М.:Аспект-Пресс, 2008. – 191 с.
Большакова О. Декілька зауважень щодо законодавчого регулювання рекламної галузі // Державне регулювання відносин у галузі реклами: проблеми та перспективи: за мат. круглого столу 11 січня 2007. – К.: Інститут Конкурентного Суспільства, 2007. – 192 с. – С.30-33
Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры / Ж. Бодрийяр. – М.: Культурная революция, Республика, 2006. – 269 с.
Бугрим В. Регулирование рекламы в Украине / В.В. Бугрим // Научно-практический форум: Материалы Международной научно-практической конференции "Рекламная индустрия и современное общество". – М.: Мир, 2003. – С. 21-22.
Васьківський Ю. Еволюція реклами в Україні [Електронний ресурс]/ Ю.П. Васьківський // Режим доступу: http://www.franko.lviv.ua/faculty/jur/Internet/PART-3_10.htm
Васьківський Ю. Гендерний аспект телевізійної реклами: український та зарубіжний досвід [Текст] / Ю.П. Васьківський, М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. – Вип. 10 . – Львів, 2011. – С.56 – 63
Владимирский П. Как заработать на рекламе / Владимирский П. , Владимирская А. – К., 2006. – 336 с.
Кіца М. До проблеми недоброякісної реклами в українській пресі: аспект патогенності/ Кіца М.О.// Наукові праці Кам.-Под. нац. ун-ту ім. І.Огієнка: філологічні науки. Вип. 25. – Кам.-Под., 2011. – С.536
Кіца М. Критерії патогенності рекламного тексту/Кіца М.//Матеріали Всеукр. Наук.-практ.конф. –Львів, 2011
Методи і критерії оцінювання:
Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (40%)
підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)