Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Організація маркетингових досліджень (курсовий проект)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: -
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Володіння достатніми знаннями впливу факторів на прийняття публічних та приватних управлінських рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
2. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування задач синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціальності
3. Досліджувати, аналізувати, прогнозувати та планувати економічні, соціальні та інші явища в державі та регіонах, та використовувати отримані результати для прийняття типових для обраної спеціальності управлінських рішень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Курсовий проект складається з таких розділів: ВСТУП. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА (Назва розділу). РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИКО-ПРОГНОСТИЧНА ЧАСТИНА (Назва розділу). ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник / Н.І. Чухрай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. - 256 с.
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / В. Я. Кардаш ; Мін. Освіти і науки України ; КНЕУ. - К. : КНЕУ, 2003. - 250 с.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль – 100% (захист курсового проекту).