Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Міжкультурні комунікації та лідерство

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.05.E.110
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: -
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
володіння сучасними технологіями зв’язків з громадськістю для оперативного та оптимального вирішення завдань публічного адміністрування;
знання щодо розроблення пропозиції з удосконалення організаційної структури і функціонування місцевих адміністрацій як частини системи демократичного урядування на основі аналізу інституційних структур публічного сектору європейських держав та України;
розуміння впливу технічних досягнень в суспільному, економічному, соціальному і державному контексті;
застосовувати знання для вирішення задач синтезу та аналізу в системах, які характерні публічному управлінню та адмініструванні
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасне бачення лідерства як умови успішної діяльності. Управлінське лідерство в державному управлінні. Сучасна сутність політичного лідерства. Парламентське та партійне політичне лідерство. Проблеми та перспективи формування сучасного політичного лідера. Коучинг у системі політичного лідерства. Інформаційно-комунікативне забезпечення політичного лідерства. Гендерні аспекти політичного лідерства. Лідери та організаційна культура. Лідерство в команді. Емоційний інтелект – стратегічний важіль лідерства. Управління орієнтацією на досягнення результатів. Лідер та мистецтво ведення переговорів. Лідерство та ефективна комунікація. Взаємодія із засобами масової інформації. Управління стресом та особистий розвиток лідера.
Рекомендована література:
1. Політичне лідерство: навч. посіб. / авт. кол. ; за заг. ред. В. А. Гошовської, Л. А. Пашко. – К. : НАДУ, 2013. – 300 с.
2. Розвиток лідерства / Л. Бізо, І. Ібрагімова, О. Кікоть, Є. Барань, Т. Федорів ; за заг. ред. І. Ібрагімової. – К. : Проект «Реформа управління персоналом на державній службі в Україні», 2012. – 400 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль – 45 % (практичні заняття – 100%,): самостійні та індивідуальні роботи, усне опитування;
підсумковий контроль (55 %, екзаменаційна робота): тестові питання і задачі (100%).