Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інтернет-маркетинг
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.05.E.119
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: -
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• аналізувати ринкові позиції підприємства, його сильні і слабкі сторони, можливості і загрози;
• досліджувати вплив на підприємство чинників маркетингового середовища, конкурентних переваг;
• оцінювати стратегічний потенціал підприємства;
• вибирати цільовий ринок, ринкові сегменти, ринкові ніші та вікна, позиціонувати товари підприємства.
• досліджувати вплив на підприємство чинників маркетингового середовища, конкурентних переваг;
• оцінювати стратегічний потенціал підприємства;
• вибирати цільовий ринок, ринкові сегменти, ринкові ніші та вікна, позиціонувати товари підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• попередні навчальні дисципліни (Аудит і оцінювання управлінської діяльності, Управління інформаційними зв'язками);
• супутні і наступні навчальні дисципліни (Стратегічний менеджмент, Фінансовий менеджмент)
• супутні і наступні навчальні дисципліни (Стратегічний менеджмент, Фінансовий менеджмент)
Короткий зміст навчальної програми:
Суть поняття «Стретегія» та її роль роль у сучасному конкурентному середовищі». Різновиди маркетингових стратегій та їх характеристика. Оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовища фірми. Сегментування ринку як інструмент планування маркетингової діяльності . Стратегії охоплення ринку та позиціювання товару. Суть та характеристика товарних стратегій. Суть брендинга та його значення в процесі управління торговою маркою. Маркетингові стратегії бізнес-портфеля фірми. Маркетигові стратегії зростання фірми. Маркетингові конкурентні стратегії. MLM та інтернет-маркетинг як інструменти просування товарів та послуг в сучасних умовах
Рекомендована література:
1. Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент. – Львів: Львівська політехніка, 2012. – 400 с.
2. Балабанова Л.В., Холод В.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентноспроможністю підприємств. – К.: Професіонал, 2006. – 448 с.
3. Балабанова, Стратегічний маркетинг [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 631 с
2. Балабанова Л.В., Холод В.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентноспроможністю підприємств. – К.: Професіонал, 2006. – 448 с.
3. Балабанова, Стратегічний маркетинг [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 631 с
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (50 %); Екзаменаційний контроль (письмова компонента 50 %)