Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Розроблення цінової політики
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.01.E.63
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: -
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
наукові і математичні принципи, що лежать в основі державного та економічного аналізу;
вплив факторів на прийняття публічних та приватних управлінських рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
cистемно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур.
вплив факторів на прийняття публічних та приватних управлінських рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
cистемно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Ціна в сучасній економіці. Система цін та їх класифікація. Характеристика методів регулювання формування цін в Україні. Організаційно-економічний механізм ціноутворення. Удосконалення системи ціноутворення на сільськогосподарську продукцію. Помилки і ризик встановлення цін. Моніторинг та контроль за цінами. Правове регулювання ціноутворення в Україні.
Рекомендована література:
1) Мазур О. Є. Ринкове ціноутворення : навч. посібник / О. Є. Мазур. – К.: Центр учбової літератури, 2012. - 480 с.
2) Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – 321 с.
3) Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб./ Я. В. Литвиненко. — К. : Знання, 2010. — 294 с.
2) Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – 321 с.
3) Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб./ Я. В. Литвиненко. — К. : Знання, 2010. — 294 с.
Методи і критерії оцінювання:
залік