Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Портфельний менеджмент

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.072.03.E.45
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Фінанси
Лектор: Доцент Кондрат Ірина Юріївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Використовуючи теоретичні знання та інтерпретуючи сучасний стан фінансового ринку в державі, обрати оптимальні фінансові інструменти для портфельного інвестування.
- Запропонувати варіанти формування інвестиційного портфеля для суб’єктів господарювання та громадян, виходячи з видів їх діяльності та схильності до ризику.
- Вміння застосовувати кількісні методи для прийняття інвестиційних рішень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Фінансовий ринок
Короткий зміст навчальної програми:
1. Інвестування: сутність, концепції, цілі, інструменти. 2. Кількісні методи фінансового аналізу. 3. Портфельний аналіз: поняття портфелю, види портфелю, етапи формування портфелю цінних паперів. 4. Управління портфелем цінних паперів та види ризику. 5. Диверсифікація портфеля цінних паперів. 6. Сучасні теорії моделювання дохідності фінансових активів. 7. Психологічні аспекти прийняття рішень щодо інвестування. 8. Оцінювання ефективності інвестиційного портфеля.
Рекомендована література:
1. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Кіндрацька Г.І. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
2. Ковтун О.І. Стратегія підприємства: [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / Ковтун О.І. – Львів: "НовийСвіт" – 2009. – 680 с.
3. Коваленко Ю. М. Портфельні теорії крізь призму сучасних кризових явищ / Ю. М. Коваленко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 8. – С. 5–9.
4. Основи моделювання ринкових ситуацій : навч. посіб. / В. Ю. Коцюбинський, Л. М. Кислиця; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2013. - 98 c.
5. Портфельне інвестування: навч. посібник / А. А. Пересада, О. Г. Шевченко, Ю. М. Коваленко, С. В. Урванцева. — К.: КНЕУ, 2004. — 408 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30 %), екзаменаційний контроль (70%).