Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Проектування банківських продуктів та послуг
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.072.03.E.50
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Фінанси
Лектор: Професор Рисін Віталій Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати: напрями дослідження ринку, правила розробки
товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик банку.
вміти: збирати та обробляти потрібну інформацію про продукт чи послугу, попит, контрагентів ринку; розробляти пропозиції щодо товарної та цінової політики; надавати пропозиції щодо вибору каналів продажу продуктів і послуг та інструментів комунікації.
товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик банку.
вміти: збирати та обробляти потрібну інформацію про продукт чи послугу, попит, контрагентів ринку; розробляти пропозиції щодо товарної та цінової політики; надавати пропозиції щодо вибору каналів продажу продуктів і послуг та інструментів комунікації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: ринок фінансових послуг, фінансові інновації
Короткий зміст навчальної програми:
Класифікація банківських продуктів і послуг. Ринок банківських послуг, його сегментація. Конкурентне середовище банку. Проектування банківських продуктів як складова маркетингової стратегії банку. Формування продуктової політики банку. Розробка та впровадження нового банківського продукту. Ціноутворення на банківські продукти (послуги).
Рекомендована література:
1. Маркетинг у банку : навчальний посібник / за заг. ред. проф. Т. А. Васильєвої ; Т. А. Васильєва, С. М. Козьменко, І. О. Школьник та ін. ; Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми : ДВНЗ “УАБС НБУ”, 2014. – 353 с.
2. Лютий І. О. Банківський маркетинг: підручн. [для студ. вищ. навч. закл.]/ І. О. Лютий, О. О. Солодка – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 776 с.
3. Андрєєва, Я. С., Величко, Г. О., Ропотан, І. В. Теоретичні аспекти фінансового інжинірингу в комерційному банку // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць (ISSN 2313-4569); за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 135?143.
2. Лютий І. О. Банківський маркетинг: підручн. [для студ. вищ. навч. закл.]/ І. О. Лютий, О. О. Солодка – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 776 с.
3. Андрєєва, Я. С., Величко, Г. О., Ропотан, І. В. Теоретичні аспекти фінансового інжинірингу в комерційному банку // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць (ISSN 2313-4569); за ред. М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 135?143.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль (методи усного контролю, вирішення практичних кейсів, тестового опитування, письмового контролю, самостійна робота (40%)
підсумковий контроль (контрольний захід – іспит): письмово-усна форма (60%)
підсумковий контроль (контрольний захід – іспит): письмово-усна форма (60%)