Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Діагностика інноваційного потенціалу туристичної організації (курсовий проект)

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.85
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Копець Галина Романівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для формування менеджменту та операційної діяльності туристичного підприємства;
- вміння використовувати сучасні методи і засоби формування інноваційних стратегій туристичної діяльності;
- вміння планувати удосконалення туристичної організації; оцінювати ресурси, інноваційні процеси та результати інноваційної діяльності;
- здатність розв’язувати практичні економічні завдання у процесі оптимізації та оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства, що передбачає застосування відповідних методів, інструментів і моделей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізити: Менеджмент інновацій
• кореквізити: Організування туристичної діяльності
Короткий зміст навчальної програми:
1. Характеристика туристичної організації для діагностики її інноваційного потенціалу. 2. Ідентифікація чинників та вибір показників для діагностики інноваційного потенціалу туристичної організації. 3. Методика для діагностики інноваційного потенціалу туристичної організації. 4. Ресурсне забезпечення для діагностики туристичного потенціалу організації. 5. Діагностика інноваційного потенціалу туристичної організації. 6. Заходи з оптимізації інноваційного потенціалу туристичної організації. 7. Ресурсне забезпечення підвищення інноваційного потенціалу туристичної організації.
Рекомендована література:
1. Піжук О.І.Оцінювання реалізації інноваційного потенціалу підприємства /О.І.Піжук, В.І.Багнюк //Миколаївський націон.ун-т ім. В.О.Сухомлимського.-2017, Вип.15.-С.282-287.
2. Ілляшенко С.М. Сутність і структура інноваційного розвитку підприємства/ С.М.Ілляшенко // Економічний потенціал підприємства: Навч.посіб.- Суми: Університетська книга, 2014.-С.291-301.
3. Федулова Л.І. Інноваційний розвиток: еволюція поглядів та проблеми сучасного усвідомлення/ Л.І.Федулова// Економічна теорія.-2013.-№ 2.- С.28-45.
4. Хакевер К., Рендер Б., Рассел Р., Мердик Р. Управление и организация в сфере услуг, 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. В.В.Кулибановой. – СПб.: Питер, 2002. – 752 с.
5. Управління проектами: процеси планування проектних дій [Текст]: підручник / І.В.Чумаченко, В.В.Морозов, Н.В.Доценко, А.М.Чередніченко. – К.: Університет економіки та права «КРОК», 2014. – 673 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмове оформлення курсової роботи (40 %)
• усний захист курсової роботи (60%)