Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Моделювання інноваційних бізнес-процесів у сфері туризму
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.88
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Матвій Ігор Євстахович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• уміння спілкуватись рідною та іноземною мовою із широкою професійною спільнотою та громадськістю в усній та письмовій формі;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях;
• приймати управлінські рішення та розробляти заходи зниження їхнього впливу на ефективність інноваційних бізнес-процесів ;
• використовувати сучасні електронні ресурси та інформаційні технології при здійсненні інноваційної діяльності підприємства .
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях;
• приймати управлінські рішення та розробляти заходи зниження їхнього впливу на ефективність інноваційних бізнес-процесів ;
• використовувати сучасні електронні ресурси та інформаційні технології при здійсненні інноваційної діяльності підприємства .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Управління інноваційним розвитком організацій;
• Проектування інноваційних туристичних продуктів
• Управління інноваційним розвитком організацій;
• Проектування інноваційних туристичних продуктів
Короткий зміст навчальної програми:
Бізнес-процеси: поняття, класифікація та характеристики. Інноваційні бізне- процеси. Основи управління інноваційними бізнес-процесами організації туристичної сфери. Моделювання інноваційних бізнес-процесів та його методи. Інформаційні інноваційні технології в бізнес-процесах туристичних організаціях. Моделювання доданої вартості інноваційних бізнес-процесів. Імітаційне моделювання інноваційними бізнес-процесами.
Рекомендована література:
1.Інноваційні технології в туризмі. Навчальний посібник / А. Гуцол. – Сєвєродонецьк: ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. – 343 с.
2.Інформаційні технології та моделювання бізнес-процесів: Навчальний посібник / О.М. Томашевський, Г.Г. Цегелик, М.Б. Вітер, В.І. Дубук. - К.: Видавництво «Центр учбової літератури», 2012. - 296 с.
3.Мельниченко С.В. Управління бізнес-процесами в туризмі: монографія / С.В. Мельниченко, К.А. Шеєнкова. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т., 2015. – 264 с.
4.Пономаренко В.С. Теорія та практика моделювання бізнес-процесів: монографія / В.С. Пономаренко, С.В. Мінухін, С.В. Знахур. – Харків: Видавництво ХНЕУ, 2013. – 244 с.
2.Інформаційні технології та моделювання бізнес-процесів: Навчальний посібник / О.М. Томашевський, Г.Г. Цегелик, М.Б. Вітер, В.І. Дубук. - К.: Видавництво «Центр учбової літератури», 2012. - 296 с.
3.Мельниченко С.В. Управління бізнес-процесами в туризмі: монографія / С.В. Мельниченко, К.А. Шеєнкова. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т., 2015. – 264 с.
4.Пономаренко В.С. Теорія та практика моделювання бізнес-процесів: монографія / В.С. Пономаренко, С.В. Мінухін, С.В. Знахур. – Харків: Видавництво ХНЕУ, 2013. – 244 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання контрольних робіт (20%;)
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (10 %)
•підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (10 %)
•підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)