Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинговий менеджмент у малому і середньому бізнесі

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.01.E.39
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулиняк І.Я.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• застосовувати знання для обґрунтування та вибору методів та інструментів податкового менеджменту в сфері адміністрування податкових зобов’язань підприємства, які характерні в умовах податкової системи України; розраховувати основні загальнодержавні та місцеві податки та збори ;
• здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні конструктивні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Стратегічне управління підприємством, Планування діяльності організації;
кореквізити: Інфраструктура малого та середнього бізнесу
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і особливості маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу. Методологія маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу. Аналітична функція маркетингового менеджменту. Сегментація ринку і позиціонування товарів. Маркетингове планування підприємств малого і середнього бізнесу. Організування маркетингового менеджменту підприємств малого і середнього бізнесу. Маркетинговий контроль підприємств малого і середнього бізнесу. Управління товарним асортиментом у системі маркетингового менеджменту. Ціноутворення в системі маркетингового менеджменту. Управління збутом підприємств малого і середнього бізнесу. Управління маркетинговими комунікаціями підприємств малого і середнього бізнесу
Рекомендована література:
1. Дубодєлова А.В. Маркетинговий менеджмент: Конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 8.03060101 “Менеджмент організацій та адміністрування” / А.В. Дубодєлова, Л.С. Лісовська, О.В. Юринець. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 89 с.
2. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / О.А. Біловодська. – К.: Знання, 2010. – 495 с.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана». – К.: КНЕУ, 2009. – 336 с.
4. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За заг. ред. М.І. Белявцева, В.Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.
5. Менеджмент: навч. посіб. / [Г.Є. Мошек, М.М. Ковальчук, Ю.В. Поканєвич, та ін.]; за заг. редакція Г. Є. Мошека. – К. : Ліра-К, 2015. – 550 с.
6. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с.
7. Осовська Г.В. Менеджмент : підручник / Г.В. Осовська, О.А. Осовський. - К. : Кондор-Видавництво, 2015. - 563 с
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): письмова форма (70%)