Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг інновацій у туристично-рекреаційній сфері

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.87
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., проф. Карий Олег Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
уміння спілкуватись рідною та іноземною мовою із широкою професійною спільнотою та громадськістю в усній та письмовій формі;
• здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях;
• здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
• нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Проектний менеджмент;
• Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації.
Короткий зміст навчальної програми:
Інновація як об’єкт маркетингової політики. Маркетингові дослідження ринку інновацій у туристично-рекреаційній сфері. Маркетингова товарна політика у туристично-рекреаційній сфері. Маркетинг технологічних інновацій у туристично-рекреаційній сфері. Цінова політика в інноваційній діяльності. Політика дистрибуції нового товару. Просування інновації на ринок туристично-рекреаційних послуг.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.І. Управління інноваціями: навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
2. Кузьмін О.Є. Організування туристичної діяльності / Кузьмін О.Є., Дубодєлова А.В., Кулиняк І.Я., Малкуш Х.Ю.. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
3. Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: Підручник. – К.: Кондор, 2006. – 356 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)