Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Міжнародний туроперейтинг

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.04.E.120
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: ДзюбінаК.О., ст. викл. Контакти: e-mail: kateryna.o.dziubina@lpnu.ua, 512 ауд., 4 н.к., кафедра зовнішньоекономічної та митної діяльності, Інституту економіки і менеджменту Facebook (Kateryna Dzyubina): https://www.facebook.com/katerina.o.katerina
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• розуміння основних понять, систем і алгоритмів організації міжнародного туристичного процесу, маркетингових основ ведення туристичного бізнесу;
• вміння застосовувати теорії і практиці міжнародного маркетингу туризму знань з урахуванням специфіки туристичного бізнесу в ринкових відносинах та закріплення їх на прикладі практичних ситуацій;
• вироблення навичок у прийнятті рішень стосовно управління й організації міжнародного туристичного бізнесу;
• формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення міжнародного маркетингу туризму;
• вивчення зовнішніх ринків міжнародного туристичного бізнесу в процесі міжнародного маркетингу;
• проведення аналізу міжнародної маркетингової діяльності туристичних компаній;
• аналізування міжнародного конкурентного середовища й управління каналами збуту туристичної компанії;
• формування шляхів міжнародного удосконалення окремих складових маркетингового комплексу туристичної компанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізит: зовнішньоекономічна діяльність підприємств, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, технологія зовнішньоекономічних операцій, управління міжнародною конкурентоспроможністю туристичних організацій, міжнародний маркетинг.
• кореквізит: управління міжнародною туристичною діяльністю, міжнародний туроперейтинг.
Короткий зміст навчальної програми:
Організація і технологія роботи туристичних фірм; Маркетингові дослідження туристичної галузі; Функції та принципи міжнародного маркетингу; Дослідження споживчих переваг потенційних туристів; Основні тенденції розвитку маркетингу послуг; Характеристика вивчення внутрішніх і зовнішніх ринків у маркетингу послуг; Стратегічний маркетинг послуг; Конкурентне середовище на міжнародному туристичному ринку; Конкурентне середовище на внутрішньому туристичному ринку та управління каналами збуту; Розрахунки інтегральної конкурентоспроможності туристичної компанії; Аналіз методів ціноутворення на туристичні послуги; Основи методології міжнародного маркетингу в туристичному бізнесі; Управління ефективністю реклами в туристичному бізнесі; Розрахунок ефективності розробки нового туру; Стратегічне планування міжнародних маркетингових комунікацій туристичного підприємства.
Рекомендована література:
1. Roth P. Touristik Marketing / P. Roth, A. Schrand. – [2. Aufl]. – Munchen: V 286 s.
2. TOP 17 experiences in Ukraine [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lonelyplanet.com/ukraine/travel-tips-and-articles/76711.
3. Балашова Р.І. Організація діяльності туристичного підприємства / Р.І. Балашова - К.: «Центр учбової літератури», 2012. – 184 с.
4. Божидарнік Т.В. Міжнародний туризм [текст] : навч. посіб. / Т.В. Бижидарник, Н.В. Божидарник, Л.В. Савош [та ін.]: - К.: «Центр учбової літератури», 2012. – 312 с.
5. Дзюбіна К.О. Особливості ціноутворення в міжнародному туризмі / К.О. Дзюбіна, Г.Г. Льовкін // Стратегія розвитку України: матеріали Всеукраїнської наук. –практ. інтернет-конференції, 15 травня 2015 р. - м. Ірпінь. - C. 26 – 30
6. Дзюбіна К.О. Проблеми розвитку міжнародного туризму в умовах євроінтеграції України/ К.О. Дзюбіна // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали IV Міжнародної науково – практичної конференції «Проблеми формування та реалізації конкурентної політики». – Львів: «Арт Друк», 2015. – С. 35 – 43
7. Дзюбіна К.О. Сучасні тенденції розвитку екологічного туризму в Україні / К.О. Дзюбіна, Я.І. Новосельська // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 17–18 квітня 2015 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 307 – 309.
8. Заячковська Г.А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень / Заячковська Г.А. // Сталий розвиток економіки. - 2012. - № 2. - С.233-237.
9. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: продвижение туристского продукта: учебник./ Е.Н. Ильина – М.: Финансы и статистика, 2012. – 176 с: ил.
10. Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг / Н.Є. Кудла. – К. : Знання, 2011. – 351 с.
11. Любівцева О.О. Методика розробки турів [Електронний ресурс] / О.О. Любівцева. – Режим доступу: http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt5.htm.
12. Мазаракі А.А. Витратна складова ціни туристичного продукту / А.А. Мазаракі, Н.О. Сагалакова // Актуальні проблеми економіки. - № 7 (169). – 2015. – С. 174 - 180
13. Мальська М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг / М.П. Мальська, Н.В, Антонюк, Н.М. Ганич: Підручник. – К.: Знання, 2008. – 661 с.
14. Мальська М.П. Туристичне краєзнавство. Європа: навч. посіб / М.П. Мальська, М.З. Гамкало, О.Ю. Бордун. – К.: Центр учбової літератури, 2009 . – 224 с.
15. Мартинов І.Ю. Особливості маркетингу туризму у сфері відпочинку і розваг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tiru/2011_31_1/Martinov.pdf.
16. Матюхина Ю.А. Организация туристской индустрии: учебное пособие/Ю.А.Матюхина. – М.: Альфа-М: ИНФРА-М, 2012. – 285 с.
17. Міжнародний туризм: методика і матеріали статистичних досліджень: навч. вид. / Уклад.: О.Д, Король, Т.Д. Скутар. – Чернів. нац.. ун-т ім.. Ю. Федьковича. – Чернівці: Рута, 2008. – 64 с.
18. Новаторов Э.В. Сравнительный анализ теорий маркетинга услуг / Э.В. Новаторов // Вестник Санкт-Петербургского университета. Серия Менеджмент. – 2008. – №2. – С. 36-45.
19. Отряжа М.А. Дослідження туристичних потоків: методика і аналіз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ggf-dnu.org.ua/publ/sbornik_konferencii_2007/doslidzhennja_turistichnikh_potokiv_metodika_i_analiz/10-1-0-427
20. Офіційний сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Туристичні потоки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrexport.gov.ua/ukr/turizm/ukr/4225.html.
21. Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. — К. : Знання, 2008. — 303 с.
22. Примак Т.О. Маркетингові аспекти просування послуг [Електронний ресурс] / Т.О. Примак, А.М. Костюченко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2008_633/84.pdf.
23. Смаль І.В. Георгафія туризму та рекреація: Словник-довідник. – Тернопіль: Навчальна книга. – Богдан, 2010. – 2008 с.
24. Сухов Р.И. Технологии и организация продаж в туристском агентстве: учебное пособие/Р.И. Сухов – Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ»; Феникс, 2012. – 231 с.
25. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / О.С. Тєлєтов. – К. : Знання, 2010. – 299 с.
26. Тєлєтов О.С. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні / О.С. Тєлєтов. Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012, № 1. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_21_34.pdf Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. – 12-е изд. – СПб. : Питер, 2006. – 816 с.
27. Україна опустилася в рейтингу конкурентоспроможності в сфері туризму [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.radiosvoboda.org/archive/news/20110309/630/630.html?id=2332387.
28. Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії / І.М. Школа. – Чернівці : Книги ХХІ, 2003. – 595 с.
29. Закон України «Про туризм» № 324 / 95 – ВР - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1282-15.
30. Закони України «Про курорти» від 05 жовтня 2000 р. № 2026-ІІІ. - [Електронне джерело]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2026-14
31. Закони України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-8. [Електронне джерело]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/222-19
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: виконання лабораторних робіт та захист відповідних звітів у вигляді усного експрес-опитування, індивідуальне науково-дослідне завдання, участь в колоквіумах, рольових іграх (45 %);
• підсумковий контроль (контрольний захід): екзамен, письмово-усна форма (55 %).