Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Управління ризиками виведення на ринок нового турпродукту (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.02.E.84
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулиняк І.Я.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати поглиблені знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціалізації у сферах економіки та інноваційного забезпечення конкурентоспроможності підприємств (організацій), управління їх інноваційним розвитком, проектування та моделювання інноваційних бізнес-процесів, оптимізації системи менеджменту інноваційного підприємства (організації), контролінгу інноваційної діяльності, креативного менеджменту, маркетингу інновацій, управління ризиками інноваційної діяльності.
2. здатність продемонструвати поглиблені знання та розуміння класичних і сучасних підходів до менеджменту інноваційної діяльності, принципів, законів, технологій, методів менеджменту інноваційної діяльності, процесів обґрунтування та прийняття інноваційних управлінських рішень, розв’язання конфліктів у межах науково-технічної співпраці;
3. здатність продемонструвати знання і розуміння факторів сучасного ринкового середовища, маркетингових підходів до створення та виведення на ринок інноваційних продуктів і розроблення інноваційних стратегій розвитку підприємств (організацій) різних видів діяльності;
4. Здатність продемонструвати поглиблені знання у сфері операційного, маркетингового, інвестиційного, креативного, антикризового управління суб’єктами інноваційної діяльності.
5. Інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері інноваційної діяльності.
6. інтегрувати інноваційну та маркетингову політику підприємства (організації), управляти процесом пошуку цільового ринку з метою реалізації інноваційного потенціалу, узгоджувати потреби та поведінкову реакцію споживачів і розробляти заходи для активізації внутрішніх і зовнішніх факторів мотивування попиту на інноваційні продукти ;
7. ідентифікувати витрати на інноваційну діяльності за бухгалтерським, податковим і управлінським підходами, групувати їх за різними ознаками, застосовувати сучасні методи калькулювання собівартості та визначення ціни інноваційних продуктів;
8. використовувати збалансовану систему показників, сучасні методи і технології контролінгу інноваційної діяльності підприємства (організації, установ);
9. Поєднувати різні економіко-математичні методи та моделі аналізування та оцінювання ризиків інноваційної діяльності, приймати управлінські рішення та розробляти заходи зниження їхнього впливу на ефективність інноваційних проектів.
10. Розробляти, оцінювати та обґрунтовувати варіанти інноваційного розвитку підприємств (організацій, установ) у динамічному внутрішньому і нестабільному зовнішньому середовищі та визначати оптимальну структуру ресурсів для їхнього впровадження.
2. здатність продемонструвати поглиблені знання та розуміння класичних і сучасних підходів до менеджменту інноваційної діяльності, принципів, законів, технологій, методів менеджменту інноваційної діяльності, процесів обґрунтування та прийняття інноваційних управлінських рішень, розв’язання конфліктів у межах науково-технічної співпраці;
3. здатність продемонструвати знання і розуміння факторів сучасного ринкового середовища, маркетингових підходів до створення та виведення на ринок інноваційних продуктів і розроблення інноваційних стратегій розвитку підприємств (організацій) різних видів діяльності;
4. Здатність продемонструвати поглиблені знання у сфері операційного, маркетингового, інвестиційного, креативного, антикризового управління суб’єктами інноваційної діяльності.
5. Інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері інноваційної діяльності.
6. інтегрувати інноваційну та маркетингову політику підприємства (організації), управляти процесом пошуку цільового ринку з метою реалізації інноваційного потенціалу, узгоджувати потреби та поведінкову реакцію споживачів і розробляти заходи для активізації внутрішніх і зовнішніх факторів мотивування попиту на інноваційні продукти ;
7. ідентифікувати витрати на інноваційну діяльності за бухгалтерським, податковим і управлінським підходами, групувати їх за різними ознаками, застосовувати сучасні методи калькулювання собівартості та визначення ціни інноваційних продуктів;
8. використовувати збалансовану систему показників, сучасні методи і технології контролінгу інноваційної діяльності підприємства (організації, установ);
9. Поєднувати різні економіко-математичні методи та моделі аналізування та оцінювання ризиків інноваційної діяльності, приймати управлінські рішення та розробляти заходи зниження їхнього впливу на ефективність інноваційних проектів.
10. Розробляти, оцінювати та обґрунтовувати варіанти інноваційного розвитку підприємств (організацій, установ) у динамічному внутрішньому і нестабільному зовнішньому середовищі та визначати оптимальну структуру ресурсів для їхнього впровадження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Економіка інноваційної діяльності, Управління інноваційним розвитком організації;
кореквізити: Проектування інноваційних туристичних продуктів
прореквізити: Економіка інноваційної діяльності, Управління інноваційним розвитком організації;
кореквізити: Проектування інноваційних туристичних продуктів
Короткий зміст навчальної програми:
Ідентифікація ризиків туристичного продукту. Характеристика туристичного продукту. Виявлення ризиків виведення на ринок туристичного продукту. Аналізування чинників виникнення ризиків туристичного продукту. Оцінювання та аналізування ризиків туристичного продукту. Якісний аналіз ризиків туристичного продукту. Кількісне оцінювання ризиків туристичного продукту. Формування програми управління ризиками туристичного продукту. Побудова карти ризиків туристичного продукту. Вибір заходів регулювання ризиків туристичного продукту.
Рекомендована література:
1. Азаренкова Г.М. Аналіз моделювання і управління ризиком (в схемах і прикладах) [Текст]: навч. посібник / Г. М. Азаренкова. - Львів : Новий світ-2000, 2014. - 240 с.
2. Воробьев С.Н. Управление рисками в предпринимательстве [Текст] : учеб. пособие / С.Н. Воробьев, К.В. Балдин. - 4-е изд., испр. - М. : Дашков и К, 2013. - 482 с.
3. Кузьмін О.Є. Ризики підприємств-лізингодавців: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / О.Є. Кузьмін, Л.І. Чернобай, І.Я. Кулиняк. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2012. – 256 с.
4. Кузьмін О.Є. Управління ризиками в інноваційній діяльності: навч. посіб. / О.Є. Кузьмін, Н.Ю. Подольчак, Н.І. Подольчак, Л.Г. Вербицька. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 240 с.
5. Скібіцька Л.І. Антикризовий менеджмент [Текст] : навч. посібник / Л.І. Скібіцька, В.В. Матвєєв, В.І. Щелкунов, С.М. Подреза. - К. : ЦУЛ, 2014. – 584 с.
2. Воробьев С.Н. Управление рисками в предпринимательстве [Текст] : учеб. пособие / С.Н. Воробьев, К.В. Балдин. - 4-е изд., испр. - М. : Дашков и К, 2013. - 482 с.
3. Кузьмін О.Є. Ризики підприємств-лізингодавців: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / О.Є. Кузьмін, Л.І. Чернобай, І.Я. Кулиняк. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2012. – 256 с.
4. Кузьмін О.Є. Управління ризиками в інноваційній діяльності: навч. посіб. / О.Є. Кузьмін, Н.Ю. Подольчак, Н.І. Подольчак, Л.Г. Вербицька. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 240 с.
5. Скібіцька Л.І. Антикризовий менеджмент [Текст] : навч. посібник / Л.І. Скібіцька, В.В. Матвєєв, В.І. Щелкунов, С.М. Подреза. - К. : ЦУЛ, 2014. – 584 с.
Методи і критерії оцінювання:
звіт за результатами виконання курсової роботи, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70 %, оформлення – 10 %, захист – 20 %)
звіт за результатами виконання курсової роботи, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70 %, оформлення – 10 %, захист – 20 %)