Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Розроблення та просування інноваційних рекреаційно-туристичних продуктів (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.100
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Бондаренко Ю.Г.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- вміння використовувати сучасні методи і засоби формування інноваційних стратегій та підвищення конкурентоспроможності туристичної діяльності;
- базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування;
- уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління;
- вміння впроваджувати нові ефективні технології поєднання критеріїв «ціни» і «якості» у функціонуванні туристичного підприємства
- базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування;
- уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління;
- вміння впроваджувати нові ефективні технології поєднання критеріїв «ціни» і «якості» у функціонуванні туристичного підприємства
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Стратегічне управління інноваційним розвитком організації
кореквізити: Управління якістю інноваційних туристичних і рекреаційних продуктів
кореквізити: Управління якістю інноваційних туристичних і рекреаційних продуктів
Короткий зміст навчальної програми:
Інноваційні технології в туризмі. Регулювання інноваційного розвитку в Україні та світі. Інформаційні технології в процесах туристично-рекреаційного обслуговування. Стратегія, планування та фінансування інноваційної діяльності в туристично-рекреаційній сфері.
Розроблення інноваційних рекреаційно - туристичних продуктів. Особливості просування на ринку інноваційних рекреаційно - туристичних продуктів. Інноваційні проекти в туристично-рекреаційній сфері.
Рекомендована література:
1. Гуцол А.В. Інноваційні технології в туризмі: Навч. посібник. - Северодонецьк: ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. - 343 с.
2. Бунич Г.А. Туристический продукт: теория, практика, инновационные аспекты: Монография / Г.А. Бунич, В.А. Старцев. - М.: Союз-Пресс, 2012. - 236 с.
3. Дайновський Ю. А. Товарна інноваційна політика : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. – Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [Текст] / О.О.Любіцева. - К.: "Альтерпрес", 2003. - 436 с.
5. Маклашина Л.Р. Роль инноваций в развитии туризма / Л.Р. Маклашина // Креативная экономика. - 2011. - №12(60). - С.130-136.
6. Мальська М.П., Худо В.В. Туристичний бізнес: теорія і практика. Навч. пос. [Текст] / М.П.Мальська, В.В.Худо. - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 424 с.
7. Мізюк Б.М. Особливості запровадження інновацій у туристичній індустрії / Б.М. Мізюк, Б.Я. Полотай // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2016. - Вип.51. - С.45-49.
8. Новиков B.C. Инновации в туризме / B.C. Новиков. - М.: ИЦ «Академия», 2007. - 208 с.
9. Заячковська, Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія / Г. А. Заячковська. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – 394 с.
10. Туризм як національний пріоритет: колективна монографія за ред. І.М. Писаревського. – Х. ХНАМГ, 2010. – 284 c.
11. Скрипко Т.О. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: Навчальний посібник / Т.О. Скрипко, О.О. Ланда. - Львів: Видавництво ЛКА, 2012. - 300 с.
12. Чухрай Н. І. Маркетинг інновацій : підручник / Н. І. Чухрай. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2011. – 256 с.
2. Бунич Г.А. Туристический продукт: теория, практика, инновационные аспекты: Монография / Г.А. Бунич, В.А. Старцев. - М.: Союз-Пресс, 2012. - 236 с.
3. Дайновський Ю. А. Товарна інноваційна політика : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. – Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [Текст] / О.О.Любіцева. - К.: "Альтерпрес", 2003. - 436 с.
5. Маклашина Л.Р. Роль инноваций в развитии туризма / Л.Р. Маклашина // Креативная экономика. - 2011. - №12(60). - С.130-136.
6. Мальська М.П., Худо В.В. Туристичний бізнес: теорія і практика. Навч. пос. [Текст] / М.П.Мальська, В.В.Худо. - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 424 с.
7. Мізюк Б.М. Особливості запровадження інновацій у туристичній індустрії / Б.М. Мізюк, Б.Я. Полотай // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2016. - Вип.51. - С.45-49.
8. Новиков B.C. Инновации в туризме / B.C. Новиков. - М.: ИЦ «Академия», 2007. - 208 с.
9. Заячковська, Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: монографія / Г. А. Заячковська. – Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2011. – 394 с.
10. Туризм як національний пріоритет: колективна монографія за ред. І.М. Писаревського. – Х. ХНАМГ, 2010. – 284 c.
11. Скрипко Т.О. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: Навчальний посібник / Т.О. Скрипко, О.О. Ланда. - Львів: Видавництво ЛКА, 2012. - 300 с.
12. Чухрай Н. І. Маркетинг інновацій : підручник / Н. І. Чухрай. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2011. – 256 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)