Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психологія праці і управління конфліктами
Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці
Код дисципліни: 7.051.02.E.27
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Мороз Людмила Іванівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
- понятійно-категоріальний апарат предмету «Психологія праці і управління конфліктами»;
- психо-фізіологічні принципи раціоналізації трудових процесів;
- психологічні фактори трудової діяльності;
- методику оцінки працездатності людини;
- методику інтегральної оцінки важкості праці;
- принципи проектування режимів праці та відпочинку.
- технологію процесу управління конфліктами;
- методи управління конфліктами;
- типологію конфліктів та їх функції;
- способи попередження і діагностики конфліктів;
- процедуру оцінювання результативності подолання конфліктів.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- розв’язувати задачі за показниками і методикою оцінки працездатності людини;
- розв’язувати задачі з використанням критеріїв оцінки ступеня втоми за фізіологічними і психологічними показниками;
- розв’язувати задачі за критерієм гранично допустимого рівня навантаження на організм.
- понятійно-категоріальний апарат предмету «Психологія праці і управління конфліктами»;
- психо-фізіологічні принципи раціоналізації трудових процесів;
- психологічні фактори трудової діяльності;
- методику оцінки працездатності людини;
- методику інтегральної оцінки важкості праці;
- принципи проектування режимів праці та відпочинку.
- технологію процесу управління конфліктами;
- методи управління конфліктами;
- типологію конфліктів та їх функції;
- способи попередження і діагностики конфліктів;
- процедуру оцінювання результативності подолання конфліктів.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- розв’язувати задачі за показниками і методикою оцінки працездатності людини;
- розв’язувати задачі з використанням критеріїв оцінки ступеня втоми за фізіологічними і психологічними показниками;
- розв’язувати задачі за критерієм гранично допустимого рівня навантаження на організм.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи, Корпоративна культура.
Корреквізити: Технологія лідерства в організації, Управління персоналом, Мотивація персоналу, Кваліфікаційний екзамен, Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Корреквізити: Технологія лідерства в організації, Управління персоналом, Мотивація персоналу, Кваліфікаційний екзамен, Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми:
Закономірності функціонування людського організму і активізації психічних функцій в процесі праці, соціально-психологічних і мотиваційних механізмів ефективної праці, психофізіологічних особливостей різних видів праці, психофізіологічних засад профорієнтації, профвідбору, підготовки кадрів і переміни трудової діяльності та ін. Конфлікт як соціально-економічне явище, типологія конфліктів; структура конфлікту та його ознаки; технологія управління конфліктами; життєвий цикл конфлікту; діагностика, профілактика та прогнозування конфлікту; оцінювання результативності подолання конфліктів; конструктивне розв’язання конфліктів.
Рекомендована література:
1. Ложкін Г.В. Економічна психологія: Навч. посіб.// Г.В. Ложкін, В.Л. Комаровська. – К.: ДП «Вид. дім «Персрнал», 2014. – 412.
2. Шапарь В.Б. Курс практической психологии //В.Б. Шапарь. Харьков: Изд-во «Клуб семейного досуга, 2010. – 416 с.
3. Руденко В.М. Математичні методи в психології: підручник // В.М.Руденко, Н.М. Руденко. К.: Академ. Видав., 2009. – 384 с.
4. Пачковський Ю.Ф. Психологія підприємництва: Навч. посіб. //Ю.Ф. Пачковський. – К.: Каравела, 2006. – 408 с.
5. Психология труда / Под ред. К.К. Платонова. – М.: Профиздат, 1979.
6. Китаев-Смык Л.А. Психология стресса. – М.: Наука. 1983.
7. Ващенко І.В. Конфліктологія та теорія переговорів: Навч. посіб. // І.В. Ващенко, М.І. Кляп. – К.: Знання, 2013. – 407 с.
8. Подольчак Н. Менеджмент управлінських конфліктів у діяльності підприємства // Подольчак Н.Ю., Ковальчук Г.Р.: монографія. - Львів: Вид-во «Львівська політехніка», 2015. – 192 с.
9. Скібіцька Л.І. Конфліктологія: Навч. посіб.- К.: Центр учбової літератури, 2007. – 384 с.
10. Кулініч І.О. Психологія управління: Навч. посіб. – К.: Знання, 2008. – 292 с.
11. Шейнов В.П. Управление конфликтами: теория и практика / В.П. Шейнов. – Минск: Харвест, 2010. – 912 с.
12. Дороніна М.С. Управління поведінкою персоналу: наукове видання / М.С. Дороніна, В.І. Ковальова. – Харків: Адв. тм, 2009. – 284 с.
2. Шапарь В.Б. Курс практической психологии //В.Б. Шапарь. Харьков: Изд-во «Клуб семейного досуга, 2010. – 416 с.
3. Руденко В.М. Математичні методи в психології: підручник // В.М.Руденко, Н.М. Руденко. К.: Академ. Видав., 2009. – 384 с.
4. Пачковський Ю.Ф. Психологія підприємництва: Навч. посіб. //Ю.Ф. Пачковський. – К.: Каравела, 2006. – 408 с.
5. Психология труда / Под ред. К.К. Платонова. – М.: Профиздат, 1979.
6. Китаев-Смык Л.А. Психология стресса. – М.: Наука. 1983.
7. Ващенко І.В. Конфліктологія та теорія переговорів: Навч. посіб. // І.В. Ващенко, М.І. Кляп. – К.: Знання, 2013. – 407 с.
8. Подольчак Н. Менеджмент управлінських конфліктів у діяльності підприємства // Подольчак Н.Ю., Ковальчук Г.Р.: монографія. - Львів: Вид-во «Львівська політехніка», 2015. – 192 с.
9. Скібіцька Л.І. Конфліктологія: Навч. посіб.- К.: Центр учбової літератури, 2007. – 384 с.
10. Кулініч І.О. Психологія управління: Навч. посіб. – К.: Знання, 2008. – 292 с.
11. Шейнов В.П. Управление конфликтами: теория и практика / В.П. Шейнов. – Минск: Харвест, 2010. – 912 с.
12. Дороніна М.С. Управління поведінкою персоналу: наукове видання / М.С. Дороніна, В.І. Ковальова. – Харків: Адв. тм, 2009. – 284 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40%): практичні заняття, презентаційний матеріал, творча робота.
Підсумковий контроль (60%): контрольний захід: тестування, усна компонента.
Підсумковий контроль (60%): контрольний захід: тестування, усна компонента.