Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Розроблення та розвиток HR-бренду (курсова робота)
Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці
Код дисципліни: 7.051.02.E.38
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Любомудрова Надія Петрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
- категорії і поняття основ теорії і практики HR-брендингу;
- вплив корпоративних комунікацій на HR-брендинг;
- методи дослідження та анлізування персональних брендів;
- що таке HR-ринки, закономірності їхнього функціонування;
- основні переваги сильного бренду;
- вплив зміни HR-бренду на управління персоналом в організації.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- використовувати методи та інструменти HR-брендингу на практиці;
- аналізувати зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування HR-бренду;
- вміти створювати HR-бренд роботодавця;
- використовувати на практиці основні інструменти стратегії WIN-WIN.
- категорії і поняття основ теорії і практики HR-брендингу;
- вплив корпоративних комунікацій на HR-брендинг;
- методи дослідження та анлізування персональних брендів;
- що таке HR-ринки, закономірності їхнього функціонування;
- основні переваги сильного бренду;
- вплив зміни HR-бренду на управління персоналом в організації.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- використовувати методи та інструменти HR-брендингу на практиці;
- аналізувати зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування HR-бренду;
- вміти створювати HR-бренд роботодавця;
- використовувати на практиці основні інструменти стратегії WIN-WIN.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Маркетинг персоналу, Управління персоналом, Корпоративна культура.
Корреквізити: Кадрове адміністрування, Поведінкова економіка, Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу.
Корреквізити: Кадрове адміністрування, Поведінкова економіка, Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу.
Короткий зміст навчальної програми:
Розглядається репутація компанії, як роботодавця; теоретичні положення, етапи та інструменти HR-брендингу; загальні тенденції роботи з брендом роботодавця в Україні та огляд проектів від кращих компаній, що довели свою успішність в українських реаліях; поняття EVP (Employee Value Proposition), внутрішні та зовнішні канали комунікацій; інструменти ER (Employee Relations).
Рекомендована література:
1. HR-брендинг в Україні. Теорія і практика / за ред. У. Маслової. – К: Джерела М, – 2016 – 342с.
2. Ньюмейер М. Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands / Видавництво: Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", – 2017. – 260 с.
3. Котлер Ф., Рейн І., Хемлін М. High Visibility:Transforming Your Personal and Professional Brand – 2008. – 400с.
4. Захарчин Г.М. Управління персоналом: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, – 2013. – 260 с.
5. Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. –342с.
2. Ньюмейер М. Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands / Видавництво: Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", – 2017. – 260 с.
3. Котлер Ф., Рейн І., Хемлін М. High Visibility:Transforming Your Personal and Professional Brand – 2008. – 400с.
4. Захарчин Г.М. Управління персоналом: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, – 2013. – 260 с.
5. Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. – Львів: «Новий Світ – 2000», 2011. –342с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (захист курсового проекту – 100%):
- теоретичне завдання (20%),
- аналітично-прикладні, діагностичні та проектувальні завдання (60%),
- усне опитування (20%).
- теоретичне завдання (20%),
- аналітично-прикладні, діагностичні та проектувальні завдання (60%),
- усне опитування (20%).