Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація виставкової діяльності
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.00.O.11
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., асистент Білущак Тетяна Миколаївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати:
— сучасні тенденції розвитку в сфері організації виставкової діяльності;
— специфічні риси підготовки та проведення виставок в Україні;
— основи управління виставковою діяльністю та організації праці персоналу на виставці;
— використання та механізми здійснення фандрайзінгу;
— основи PR виставкового проекту.
Підготовлений фахівець повинен вміти:
— логічно репрезентувати освоєний матеріал з виставкової діяльності;
— орієнтуватися у етапах створення виставкового проекту;
— організувати демонстрацію експозиції на виставці та спілкування з відвідувачами виставки;
— застосовувати технології фандрайзінгу;
— створювати друковану рекламну продукцію та розміщувати інформацію у соціальних мережах про організацію виставкової діяльності.
— сучасні тенденції розвитку в сфері організації виставкової діяльності;
— специфічні риси підготовки та проведення виставок в Україні;
— основи управління виставковою діяльністю та організації праці персоналу на виставці;
— використання та механізми здійснення фандрайзінгу;
— основи PR виставкового проекту.
Підготовлений фахівець повинен вміти:
— логічно репрезентувати освоєний матеріал з виставкової діяльності;
— орієнтуватися у етапах створення виставкового проекту;
— організувати демонстрацію експозиції на виставці та спілкування з відвідувачами виставки;
— застосовувати технології фандрайзінгу;
— створювати друковану рекламну продукцію та розміщувати інформацію у соціальних мережах про організацію виставкової діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Ділова комунікація,
• Соціально-комунікаційні технології
• Соціально-комунікаційні технології
Короткий зміст навчальної програми:
Виставкова діяльність як навчальна дисципліна, її взаємозв'язки; Вплив сучасних інноваційних технологій на організацію виставкової діяльності; Етапи роботи над експозицією; Технології фандрайзінгу в сфері виставкової діяльності; PR виставкового проекту; Організація виставкового простору; Відкриття виставки. Оцінка ефективності виставкового проекту; Кадрове забезпечення виставкової діяльності.
Рекомендована література:
1. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник.— 2-ге вид., доп. і перероб. — К.: КНЕУ, 2003. — 524 с.;
2.Пекар В. Основи виставкової діяльності : Навч. посібн. / В. Пекар. – Евроиндекс, 2009. – 348 с.;
3. Божкова В.В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. - № 3. – С. 11-19.
2.Пекар В. Основи виставкової діяльності : Навч. посібн. / В. Пекар. – Евроиндекс, 2009. – 348 с.;
3. Божкова В.В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту / В. В. Божкова, А. С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2015. - № 3. – С. 11-19.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)