Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація референтської та офісної діяльності
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.02.E.86
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Лісіна Світлана Омелянівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати особливості ролі референта в управлінському процесі і особливості організації праці референта; систему реферування первинних документів різних видів; кваліфікаційні вимоги щодо різних категорій рефератів; систему реферативного обслуговування; практику ведення організаційної та офісної роботи, а також корпоративну систему норм і правил поведінки працівників офісу;
• вміти здійснювати реферативну діяльність з первинними документами, реферативне обслуговування клієнтів, організаційну роботу в офісі;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування реферування документів та офісної діяльності.
• вміти здійснювати реферативну діяльність з первинними документами, реферативне обслуговування клієнтів, організаційну роботу в офісі;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування реферування документів та офісної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Аналітико-синтетичне опрацювання інформації,
• Ділова комунікація,
• Документаційне забезпечення діяльності установи,
• Електронний документообіг
• Основи електронного урядування
• Організація командної роботи
• Офісні комп’ютерні мережі
• Інформаційний менеджмент
• Ділова комунікація,
• Документаційне забезпечення діяльності установи,
• Електронний документообіг
• Основи електронного урядування
• Організація командної роботи
• Офісні комп’ютерні мережі
• Інформаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття про наукову й аналітико-синтетичну обробку документів, її суть і види. Реферування документів. Методика реферування документів. Часткова методика створення реферативного документу. Офісна діяльність. Робота з клієнтськими базами даних. Рейтинги. Корпоративна культура підприємства.
Рекомендована література:
1. Балабанова Л. В. Організація праці менеджера: підручник / Балабанова Л. В., Сардак О. В. — К.: ВД «Професіонал», 2007.
2. Гойхман О.Я. Теория и практика референтской деятельности: учебное пособие / О.Я.Гойхман.- М.: ИНФРА, 2006. - 571с.;
3. Кушнаренко Н.М. Наукова обробка документів: підручник / Н.М. Кушнаренко, В.К.Удалова. – К.: Вікар, 2003. – 328 с.
2. Гойхман О.Я. Теория и практика референтской деятельности: учебное пособие / О.Я.Гойхман.- М.: ИНФРА, 2006. - 571с.;
3. Кушнаренко Н.М. Наукова обробка документів: підручник / Н.М. Кушнаренко, В.К.Удалова. – К.: Вікар, 2003. – 328 с.
Методи і критерії оцінювання:
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)