Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Науково-дослідна робота

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.00.O.64
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Федушко Соломія Степанівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання основних прийомів і методів збору, оброблення і оформлення результатів наукового пошуку.
• Знання жанрів та різновидів наукових документів, їх специфіки.
• Уміння формулювати робочу гіпотезу та обирати методику дослідження.
• Уміння організовувати та планувати наукове дослідження та основні етапи його проведення.
• Уміння визначати об’єкт та предмет дослідження, його мету і завдання та точно формулювати висновки наукового дослідження.
• Уміння чітко, послідовно і грамотно у письмовій формі оформити результати теоретичних та прикладних досліджень.
• Уміння форматувати наукові документи згідно з шаблоном.
• Уміння проводити оформлення та публікації основних видів наукових документів відповідно до нормативних вимог.
• Уміння презентувати результати науково-дослідних робіт на публічних наукових заходах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Документна лінгвістика
• Комп'ютерні технології в діловодстві
• Соціальні комунікації в мережі INTERNET
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття науково-дослідної роботи студентів. Наукове дослідження. Методологічні основи наукового знання. Вибір напрямку й планування науково-дослідної роботи. Інформаційне забезпечення наукових досліджень Наукова інформація: пошук, накопичення та оброблення. Культура наукової праці. Основні вимоги до написання, оформлення і представлення наукових праць студентів.
Рекомендована література:
1. Anderson N. Practical Process Research & Development / N. Anderson // Publisher: Elsevier Inc, 2000. – 354p.
2. Ceri S. Search Computing / S. Ceri, M. Brambilla // Publisher: Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 2011. – 273p.
3. Educational Technology Research and Development /Editor-in-Chief: Tristan E. Johnson; J.M. Spector, Publisher: Springer, Vol. 58-64.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)