Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціальні комунікації в мережі INTERNET

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.01.E.77
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• головні принципи побудови віртуальних спільнот;
• правила реєстрації та поведінки у них;
• технології популяризації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
• здійснювати пошук інформації в соціальних середовищах комунікації на задану тему;
• організовувати та модерувати дискусію на задану тему між учасниками спільноти;
• вирішувати завдання створення, форматування та публікації інформаційного наповнення в соціальних середовищах комунікації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Соціально-комунікаційні технології;
• Інтернет-технології та ресурси.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційне суспільство як етап розвитку цивілізації. Типи віртуальних спільнот, їхні переваги і недоліки. Архітектура віртуальних спільнот. Критерії ефективності віртуальних спільнот. Сценарії розвитку Веб-спільнот. Методи популяризації віртуальних спільнот. Методи реєстрації учасників Веб-спільноти. Організація комунікації у форумах та блогах. Соціальні мережі. Професійні соціальні мережі. Соціальна мережа Facebook. Проект Вікіпедія. Вікіпедія. Правила і поради. Редагування статті у Вікіпедії. Створення статті у Вікіпедії.
Рекомендована література:
Ших К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса/ К. Ших – М.: «Манн, Иванов и Фербер», 2011. – 304 с.
Д. Халилов Маркетинг в социальных сетях / Халилов Д. Белинская – М.: «Манн, Иванов и Фербер», 2016. – 240 с.
Крылова Е. Википедия и YouTube для всех / Е. Крылова, В. Байков, Д. Байков – М.: ДМК Пресс, 2013. – 240 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)

Соціальні комунікації в мережі INTERNET (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 6.029.01.E.79
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Доцент Сєров Юрій Олегович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Практичні навички роботи у соціальних мережах.
Уміння проводити акції у соціальних мережах.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Соціально-комунікаційні технології;
Соціальні комунікації в мережі Інтернет.
Короткий зміст навчальної програми:
Створення персонального облікового запису в LinkedIn та побудова персонального портфоліо; Створення та промоція групи у Facebook, реклама подій та заходів; Створення статті у Вікіпедії.
Рекомендована література:
1. LinkedIn: About us [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://press.linkedin.com/about
2. Вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/
3. Facebook [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.facebook.com/
Методи і критерії оцінювання:
• Захист роботи (залік): усна форма (100%)