Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційно-комунікаційне забезпечення соціальної сфери

Спеціальність: Соціальне забезпечення
Код дисципліни: 6.232.02.E.96
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: ст. викладач Уманець Наталя Анатоліївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати фахові компетентності отримані в процесі опанування різних дисциплін.
2. Здатність застосовувати загальнолюдські принципи співіснування та етичні норми поведінки відносно людей та оточуючого середовища.
3. Здатність проявляти доброзичливість, толерантність турботу про інших, протистояти проявам расової, національної, статевої та вікової дискримінації.
4. Чітко формулювати свої думки та їх висловлювати, зберігати об’єктивність, послідовність та трудову активність в екстремальних ситуаціях.
5. Розуміти причинно-наслідкові зв’язки розвитку суспільства та проявів соціально-економічних проблем у різних категорій населення.
6. Визначати соціальні проблеми та потреби і причини їх виникнення, тенденції розвитку, наслідки, соціальний стан певних категорій населення.
7. Налагоджувати та підтримувати зв’язки з організаціями та установами з метою залучення їх до соціального захисту населення.
8. Інформувати громадськість про соціально-економічні ініціативи та програми, що запроваджуються на рівні держави, області, регіону, вести посередницьку діяльність, структурувати, координувати, програмувати діяльність різних соціальних служб, фондів, громадських організацій та державних структур.
9. Застосувати методи можливої взаємодії з громадськими організаціями, фондами та галузевими профспілками.
10. Здатність визначати соціальну спрямованість громадських організацій, мотивацію їх діяльності.
11. Надавати інформаційну та нормативно-правову допомогу громадським організаціям фондам, профспілковим органам, щодо формування знань, умінь організаційної соціально-економічної роботи та здійснення управління нею.
12. Аналізувати та пояснювати актуальні процеси у соціальній сфері та соціальному забезпеченні
13. Здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання фахових задач
14. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування нових ідей.
15. Критично оцінювати отримані результати, опрацьовувати та аргументовано захищати прийняті рішення на основі фактичних / емпіричних даних практики
16. Застосовувати свої знання та розуміння для здійснення професійної діяльності у сфері соціального забезпечення, спрямованої на соціально – економічні зміни.
17. Надавати об’єктивну фахову інформацію центральним та місцевим органам державної влади, місцевого самоуправління, громадським організаціям з питань соціального розвитку, формування і оцінювання послуг соціального забезпечення, соціальної політики.
18. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
19. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Загальна соціологія
Міжособистісне спілкування
Психологічні основи управлінського впливу
Запобігання конфліктів та професійна етика
Короткий зміст навчальної програми:
Зв’язки з громадськістю ( PR) як галузь наукового знання і сфера професійної діяльності. Формула PR. Витоки та історія розвитку PR. Громадськість в системі PR як об’єкт та суб’єкт комунікації. Громадська думка: дослідження та формування. Комунікація як процес передачі інформації. Види комунікативного впливу в системі PR — діяльності. Комунікативні проблеми та PR — діяльність в організації.
Рекомендована література:
• Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
• Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К.,2007.
• Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — К., 2000;

Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)