Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Музеєзнавство, пам'яткознавство
Код дисципліни: 7.027.01.O.17
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Лектор: к.і.н. Мельник Р.П.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
у результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- методику пошуку, накопичення та обробки потрібної для написання роботи наукової інформації;
- методологію та методи написання магістерської роботи;
- структуру подання зібраного матеріалу для магістерської роботи;
- форми та види джерельної бази магістерської роботи.
Після вивчення дисципліни та виконання та практичних занять студент повинен вміти:
- користуватися сучасними джерелами наукової інформації;
- використовувати методи аналізу об’єкту та предмету досліджень у бакалаврській кваліфікаційній роботі;
- вміти робити самостійні підсумки результатів дослідження.
В результаті вивчення даної дисципліни студент повинен засвоїти методологію та методику написання магістерської кваліфікаційної роботи, її планування та організацію, оволодіти навичками раціонального пошуку, відбору, аналітичної критики музейних експонатів, методикою їх використання у кваліфікаційній роботі. На основі отриманих знань студент повинен уміти відбирати та аналізувати необхідну інформацію за темою магістерської роботи, формулювати актуальність, мету та завдання магістерської роботи, знаходити власні розв‘язання поставлених завдань, узагальнювати, систематизувати та теоретично пояснювати зібрану джерельну базу, оформлювати її у вигляді магістерської роботи.
• технологія навчання: очне;
• попередні умови: базові знання з основ наукових досліджень
- методику пошуку, накопичення та обробки потрібної для написання роботи наукової інформації;
- методологію та методи написання магістерської роботи;
- структуру подання зібраного матеріалу для магістерської роботи;
- форми та види джерельної бази магістерської роботи.
Після вивчення дисципліни та виконання та практичних занять студент повинен вміти:
- користуватися сучасними джерелами наукової інформації;
- використовувати методи аналізу об’єкту та предмету досліджень у бакалаврській кваліфікаційній роботі;
- вміти робити самостійні підсумки результатів дослідження.
В результаті вивчення даної дисципліни студент повинен засвоїти методологію та методику написання магістерської кваліфікаційної роботи, її планування та організацію, оволодіти навичками раціонального пошуку, відбору, аналітичної критики музейних експонатів, методикою їх використання у кваліфікаційній роботі. На основі отриманих знань студент повинен уміти відбирати та аналізувати необхідну інформацію за темою магістерської роботи, формулювати актуальність, мету та завдання магістерської роботи, знаходити власні розв‘язання поставлених завдань, узагальнювати, систематизувати та теоретично пояснювати зібрану джерельну базу, оформлювати її у вигляді магістерської роботи.
• технологія навчання: очне;
• попередні умови: базові знання з основ наукових досліджень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
практика
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомити студентів із загальними відомостями про специфіку наукових досліджень у музеєзнавстві та пам’яткознавстві. Навчити визначати об'єкт і предмет магістерської роботи, обирати її тему, обґрунтовувати актуальність роботи, ставити і вирішувати мету і конкретні завдання дослідження, шукати і працювати із історичною літературою і джерелами у бібліотеках, архівах, музейних колекціях, мережі Інтернет. Ознайомлення з методикою написання магістерської роботи.
Рекомендована література:
1. Бабарицька В., Короткова А., Малиновська О. Екскурсознавство і музеєзнавство: Навчальний посібник. – К.: Альтерпрес, 2007. -464с.
2. Вайдахер Ф. Загальна музеологія: Посібник / Перекл. з нім. В.Лозинський, О.Лянг, Х.Назаркевич. Львів, 2005.
3. Гайда Л. А. Музеєзнавство в закладах освіти: Навч.-метод. посіб / Кіровоград. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В. Сухомлинського. Кіровоград, 2006.- 106 с.
4. Емельянов Б. В. Экскурсоведение: Учебник. - 3-е изд., перер. и дополн. / Б. В. Ємельянов. - М., 2000. – 224 с.
5. П’ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 116 с.
6. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. — Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. — 254 с.
7. Рузавин Г.И. Методы научного исследования – М.: Мысль, 1984-238с.
8. Рутинський М.Й., Стецюк О.В. Музеєзнавство: Навч. посібн. К., 2008. – 482 с.
9. Чагайда І. М., Грибакова С. В. Екскурсознавство. Навчальний посібник. – К.: “Кондор”, 2004. – 204 с.
10. Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : Підручник / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – 6-те вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2008. – 310 с.
11. Якубовський В.І. Музеєзнавство. Навчальний посібник-практикум. Кам’янець-Подільський, 2006. – 272 с.
2. Вайдахер Ф. Загальна музеологія: Посібник / Перекл. з нім. В.Лозинський, О.Лянг, Х.Назаркевич. Львів, 2005.
3. Гайда Л. А. Музеєзнавство в закладах освіти: Навч.-метод. посіб / Кіровоград. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В. Сухомлинського. Кіровоград, 2006.- 106 с.
4. Емельянов Б. В. Экскурсоведение: Учебник. - 3-е изд., перер. и дополн. / Б. В. Ємельянов. - М., 2000. – 224 с.
5. П’ятницька-Позднякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 116 с.
6. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник. — Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2007. — 254 с.
7. Рузавин Г.И. Методы научного исследования – М.: Мысль, 1984-238с.
8. Рутинський М.Й., Стецюк О.В. Музеєзнавство: Навч. посібн. К., 2008. – 482 с.
9. Чагайда І. М., Грибакова С. В. Екскурсознавство. Навчальний посібник. – К.: “Кондор”, 2004. – 204 с.
10. Шейко В. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : Підручник / В. М. Шейко, Н. М. Кушнаренко. – 6-те вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2008. – 310 с.
11. Якубовський В.І. Музеєзнавство. Навчальний посібник-практикум. Кам’янець-Подільський, 2006. – 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
рейтингове оцінювання за 100-бальною системою