Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Правові засади спілкування з органами влади
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.00.M.35
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теорії та філософії права, конституційного та міжнародного права
Лектор: Сорочкін Олег
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
"У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
порядок подання звернень громадян, запитів на інформацію, заяв на отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
терміни розгляду звернень громадян;
запитів на інформацію, заяв на отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
права фізичних та юридичних осіб при поданні та розгляді заяв та скарг громадян, запитів на інформацію, заяв на отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
обов’язки органів влади при розгляді заяв та скарг громадян;
вимоги до порядку проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Уміти надати консультацію щодо порядку подання заяви для отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характер у сфері господарської діяльності; складати звернення громадян та запит на інформацію."
порядок подання звернень громадян, запитів на інформацію, заяв на отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
терміни розгляду звернень громадян;
запитів на інформацію, заяв на отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
права фізичних та юридичних осіб при поданні та розгляді заяв та скарг громадян, запитів на інформацію, заяв на отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності;
обов’язки органів влади при розгляді заяв та скарг громадян;
вимоги до порядку проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Уміти надати консультацію щодо порядку подання заяви для отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характер у сфері господарської діяльності; складати звернення громадян та запит на інформацію."
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
"Пререквізит: Основи сучасного діловодства, Організація державного апарату України
Кореквізит: Основи електронного урядування"
Кореквізит: Основи електронного урядування"
Короткий зміст навчальної програми:
Порядок подання та розгляду звернень громадян. Правові засади спілкування з органами влади щодо надання адміністративних послуг та отримання дозволів у сфері господарської діяльності. Правові засади спілкування з органами влади в сфері доступу до публічної інформації. Правові засади спілкування з органи державного нагляду (контролю) в процесі проведення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та правоохоронними органами. Спілкування з органами влади за допомогою суб’єктів зі спеціальним статусом.
Рекомендована література:
"Права громадян у сфері виконавчої влади: адміністративно—правове забезпечення реалізації та захисту / [В. Б. Авер’янов, М. А. Бояринцева, І. А. Кресіна, Д. М. Лук’янець та ін.]; за заг. ред. В. Б. Авер’янова. — К. : Наук. думка, 2007 — с. 586.
Способи вирішення публічно-правових спорів з органами влади / Практичний посібник / Сало Л. Б., Сенюта І.Я., Хлібороб Н.Є., Школик А. М.. — Дрогобич: Коло, 2009. — 112 с.
Тацишин І. Б. Правове регулювання доступу до публічної інформації [Електронний ресурс] - Режим доступу: http:// www. gisap. eu/ru/pravove-regulyuvannya-dostupu-do-publіchnoї-іnformatsії.
Центри надання адміністративних послуг: створення та організація діяльності: практичний посібник /За заг. ред. Тимущока В. П. — Київ, СПД Москаленкло О. М., 2010. — 440 с.
Адміністративні послуги: Посібник / [В. Тимощук]; Швейцарсько-укра- їнський проект «Підтримка децентралізації в Україні – DESPRO». – К. : ТОВ «Софія-A». – 2012. – 104 с
"
Способи вирішення публічно-правових спорів з органами влади / Практичний посібник / Сало Л. Б., Сенюта І.Я., Хлібороб Н.Є., Школик А. М.. — Дрогобич: Коло, 2009. — 112 с.
Тацишин І. Б. Правове регулювання доступу до публічної інформації [Електронний ресурс] - Режим доступу: http:// www. gisap. eu/ru/pravove-regulyuvannya-dostupu-do-publіchnoї-іnformatsії.
Центри надання адміністративних послуг: створення та організація діяльності: практичний посібник /За заг. ред. Тимущока В. П. — Київ, СПД Москаленкло О. М., 2010. — 440 с.
Адміністративні послуги: Посібник / [В. Тимощук]; Швейцарсько-укра- їнський проект «Підтримка децентралізації в Україні – DESPRO». – К. : ТОВ «Софія-A». – 2012. – 104 с
"
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль на практичних заняттях та виконання самостійної роботи (40 %);
• Підсумковий контроль (60 %, залік)
• Підсумковий контроль (60 %, залік)