Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практична психологія ( основи психологічної практики )
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.00.O.29
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: доктор психологічних наук, доцент Сняданко Ірина Ігорівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Засвоїти зміст таких понять як «психологічна проблема», «ситуація клієнта», «ситуація експертизи», «етичні норми психологічних досліджень», «дослідницька програма», «корекційна програма», «експериментальна взаємодія», «стратегія дослідження», «діагностичні висновки», «інтерпретація результатів дослідження», «протоколи досліджень» тощо.
2. Поглибити теоретичні та практичні знання студентів у сфері діагностичної, корекційної і консультативної роботи.
3. Сприяти формуванню індивідуального професійного стилю, власного підходу в плануванні, проведенні дослідницької та корекційної програм, консультативних занять.
4. Формувати навички комплексного бачення психологічних проблем, їх детермінант.
2. Поглибити теоретичні та практичні знання студентів у сфері діагностичної, корекційної і консультативної роботи.
3. Сприяти формуванню індивідуального професійного стилю, власного підходу в плануванні, проведенні дослідницької та корекційної програм, консультативних занять.
4. Формувати навички комплексного бачення психологічних проблем, їх детермінант.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Вікова психологія;
- Соціальна психологія;
- Психологічне консультування;
- Диференційна психологія;
- Експериментальна психологія;
- Психодіагностика;
- Психологія особистості;
- Психологічне супроводження функціонування особистості.
- Соціальна психологія;
- Психологічне консультування;
- Диференційна психологія;
- Експериментальна психологія;
- Психодіагностика;
- Психологія особистості;
- Психологічне супроводження функціонування особистості.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційна база про психологічні практики. Структура наукового дослідження. Міжособистісна взаємодія у дослідженні. Планування та проведення Аналіз та представлення результатів дослідження. Особливості психологічного супроводу дітей в дошкільному закладі. Особливості психологічного супроводу школярів. Психологічний супровід вікових криз.
Рекомендована література:
1. Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика: [учебник для вузов] / Л.Ф. Бурлачук. – СПб.: Питер, 2006. – 351 с.
2. Дружинин В.Н. Экспериментальная психология: [учебник для вузов] / В.Н. Дружинин. – СПб.: Питер, 2006. – 320 с.
3. Любимов П.С. Практикум по экспериментальной психологии / П.С. Любимов. – М.: Государственное учебно-педагогическое издательство, 1936. – 222 с.
4. Методы изучения и диагностики психического развития ребенка: Сб. науч. трудов / [под общ.ред. Н. И. Непомнящей]. – М.,1975. – 250 с.
5. Методики психодиагностики в спорте / [Марищук В.Л., Блудов Ю.М., Плахтиенко В.А., Серова Л.К.] – М. : Просвещение, 1990. – 256 с.
6. Общая психодиагностика / [под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина]. – М.: МГУ, 1981.? 383 с.
7. Поліщук С.А. Методичнийдовідник з психодіагностики / С.А. Поліщук. – Суми: ВТД ”Університетська книга“, 2009. - 442 с.
8. Поліщук С.А. Психологічні практики в системіпідготовкипрактичнихпсихологів / С.А. Поліщук. – Глухів, РВВ ГНПУім. О. Довженка, 2012. – 134 с.
9. Практикум по возрастной психологии: [учебное пособие] / [под ред.Л. А. Головей, Е. Ф. Рибалко]. – СПб.: Речь, 2005. – 688 с.
10. Психологическая диагностика: Проблемы и исследования / [под ред. К.М. Гуревича]. –М., 1981. – 232 с., с ил.
11. Рабочая книга социолога / [отв. ред. Г.В. Осипов]. – М.: Наука, 1986. – 477 с.
2. Дружинин В.Н. Экспериментальная психология: [учебник для вузов] / В.Н. Дружинин. – СПб.: Питер, 2006. – 320 с.
3. Любимов П.С. Практикум по экспериментальной психологии / П.С. Любимов. – М.: Государственное учебно-педагогическое издательство, 1936. – 222 с.
4. Методы изучения и диагностики психического развития ребенка: Сб. науч. трудов / [под общ.ред. Н. И. Непомнящей]. – М.,1975. – 250 с.
5. Методики психодиагностики в спорте / [Марищук В.Л., Блудов Ю.М., Плахтиенко В.А., Серова Л.К.] – М. : Просвещение, 1990. – 256 с.
6. Общая психодиагностика / [под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина]. – М.: МГУ, 1981.? 383 с.
7. Поліщук С.А. Методичнийдовідник з психодіагностики / С.А. Поліщук. – Суми: ВТД ”Університетська книга“, 2009. - 442 с.
8. Поліщук С.А. Психологічні практики в системіпідготовкипрактичнихпсихологів / С.А. Поліщук. – Глухів, РВВ ГНПУім. О. Довженка, 2012. – 134 с.
9. Практикум по возрастной психологии: [учебное пособие] / [под ред.Л. А. Головей, Е. Ф. Рибалко]. – СПб.: Речь, 2005. – 688 с.
10. Психологическая диагностика: Проблемы и исследования / [под ред. К.М. Гуревича]. –М., 1981. – 232 с., с ил.
11. Рабочая книга социолога / [отв. ред. Г.В. Осипов]. – М.: Наука, 1986. – 477 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (40 %): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування.
- Підсумковий контроль (60 %, екзамен): Максимальна оцінка – 100 балів.
- Підсумковий контроль (60 %, екзамен): Максимальна оцінка – 100 балів.