Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психогігієна особистості
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.01.E.69
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: кандидат психологічних наук, доцент Березовська Лариса Іванівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- знати предмет, мету, завдання, базові категорії психогігієни особистості, норми розвитку особистості в різних концепціях, про організацію роботи психолога-практика в цьому напрямі; історію розвитку, основні методи і техніки психогігієни;
- вміти аналізувати психотравмувальну ситуацію, проводити комплекс заходів, спрямованих на корекцію негативних психічних станів, сеанс аутотренінгу, сеанс психогігієнічної релаксації, роз’яснювальну роботу, спрямовану на підвищення психологічної культури й поширення психогігієни.
- вміти аналізувати психотравмувальну ситуацію, проводити комплекс заходів, спрямованих на корекцію негативних психічних станів, сеанс аутотренінгу, сеанс психогігієнічної релаксації, роз’яснювальну роботу, спрямовану на підвищення психологічної культури й поширення психогігієни.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Психологія особистості;
- Психологія розвитку та успіху особистості.
- Психологія розвитку та успіху особистості.
Короткий зміст навчальної програми:
Психогігієна як галузь наукових знань: предмет і завдання. Методи психогігієни і психопрофілактики. Саногенний потенціал особистості. Проблема психічного та психологічного здоров’я особистості. Психологічна стійкість особистості. Стресостійкість особистості. Способи саморегуляції в умовах стресової ситуації. Методи психологічної допомоги під час посттравматичного стресу. Психогігієна емоційної сфери. Вікова психогігієна. Психогігієна сім’ї та сімейних відносин. Психогігієна професійної діяльності психолога-практика.
Рекомендована література:
1. Варій М. Й. Психологія особистості: підручник / М. Й. Варій. – Львів: Вид-во Львіської політехніки, 2016. – 608 с.
2. Коцур Н.І. Психогігієна: навч. посіб. / Н.І. Коцур, Л.С. Гармаш. – Чернівці: Книги-ХХІ, 2005. – 380с.
3. Прокопенко А. В. Психогігієна : навч. посіб. / А. В. Прокопенко. – Острог : Вид-тво НУ «Острозька академія», 2014. – 230 с.
2. Коцур Н.І. Психогігієна: навч. посіб. / Н.І. Коцур, Л.С. Гармаш. – Чернівці: Книги-ХХІ, 2005. – 380с.
3. Прокопенко А. В. Психогігієна : навч. посіб. / А. В. Прокопенко. – Острог : Вид-тво НУ «Острозька академія», 2014. – 230 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): усне опитування, письмові звіти з практичних робіт;
- підсумковий контроль (60%, іспит).
- підсумковий контроль (60%, іспит).