Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Математичний аналіз, частина 1
Спеціальність: Прикладна фізика та наноматеріали
Код дисципліни: 6.105.00.O.5
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Вища математика
Лектор: Клапчук Мирослава Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знаходити границі функцій та послідовностей;
• досліджувати на неперервність функції;
• знаходити похідні функції однієї змінної та проводити повне дослідження функції;
• знати основні методи інтегрування;
• застосовувати техніку інтегрального числення до фізичних та геометричних задач, зокрема знаходити площі та об’єми фігур, довжини дуг, обчислювати статичні моменти, центр ваги плоских фігур.
• досліджувати на неперервність функції;
• знаходити похідні функції однієї змінної та проводити повне дослідження функції;
• знати основні методи інтегрування;
• застосовувати техніку інтегрального числення до фізичних та геометричних задач, зокрема знаходити площі та об’єми фігур, довжини дуг, обчислювати статичні моменти, центр ваги плоских фігур.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Елементарна математика: алгебра, геометрія;
Лінійна алгебра та аналітична геометрія;
Механіка.
Лінійна алгебра та аналітична геометрія;
Механіка.
Короткий зміст навчальної програми:
Навчальна дисципліна «Математичний аналіз, ч.1» складається з розділів «Теорія границь. Неперервні функції. Диференціальне числення», «Інтегральне числення функції однієї змінної». У розділі «Теорія границь. Неперервні функції. Диференціальне числення» розглядаються наступні теми: «Елементи теорії множин. Дійсні числа», «Числові послідовності. Границя послідовності і границя функції», «Неперервність функції і точки розриву», «Диференціальне числення функції однієї змінної». Розділ «Інтегральне числення функції однієї змінної» складається з тем «Невизначений інтеграл», «Інтеграл Рімана. Невласні інтеграли».
Рекомендована література:
1. Математичний аналіз функцій однієї дійсної змінної / Х. Т. Дрогомирецька, П.І. Каленюк, М.І. Клапчук, Г.В. Понеділок – Львів : Вид-во НУ«ЛП», 2016. – 589 с.
2. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз, ч.1,2. 1993. 1994.
3. Шкіль В.П. Курс математичного аналізу. – Київ: Наукова думка, 1995.
4. Фихтенгольц Г.М. Курс дифференциального и интегрального исчисления, т.1,2,3, 1966.
5. Кудрявцев Л. Д. Курс математического анализа, т.1-3. 1988.
6. Демидович В.П. Сборник задач и упражнений по математическому анализу, 1990.
7. Збірник задач з математичного аналізу. За ред. Рудавського Ю. К. 2001.
8. Давидов Н.С. Курс математичного аналізу, т.1,2. 1990.
9. Ляшко І.І., Ємельянов В.Ф., Боярчук О.К. Математичний аналіз, ч.1,2. 1992. 1993.
10. Рудин У. Основы математического анализа. 1996.
11. Задачи и упражнения по математическому анализу для втузов /Под ред. Б. П. Демидовича . – М.: Наука, 1986.
12. Ильин В.А., Позняк Э.Г. Основы математического анализа, ч.1,2. 1973.
13. Берман Т.М. Сборник задач по курсу математического анализа. 1985.
Інформаційні ресурси:
Електронний навчально-методичний комплекс «Математичний аналіз, ч.1» Сертифікат № 00250.
2. Дороговцев А.Я. Математичний аналіз, ч.1,2. 1993. 1994.
3. Шкіль В.П. Курс математичного аналізу. – Київ: Наукова думка, 1995.
4. Фихтенгольц Г.М. Курс дифференциального и интегрального исчисления, т.1,2,3, 1966.
5. Кудрявцев Л. Д. Курс математического анализа, т.1-3. 1988.
6. Демидович В.П. Сборник задач и упражнений по математическому анализу, 1990.
7. Збірник задач з математичного аналізу. За ред. Рудавського Ю. К. 2001.
8. Давидов Н.С. Курс математичного аналізу, т.1,2. 1990.
9. Ляшко І.І., Ємельянов В.Ф., Боярчук О.К. Математичний аналіз, ч.1,2. 1992. 1993.
10. Рудин У. Основы математического анализа. 1996.
11. Задачи и упражнения по математическому анализу для втузов /Под ред. Б. П. Демидовича . – М.: Наука, 1986.
12. Ильин В.А., Позняк Э.Г. Основы математического анализа, ч.1,2. 1973.
13. Берман Т.М. Сборник задач по курсу математического анализа. 1985.
Інформаційні ресурси:
Електронний навчально-методичний комплекс «Математичний аналіз, ч.1» Сертифікат № 00250.
Методи і критерії оцінювання:
Діагностика знань студентів здійснюється за допомогою усного опитування на практичних заняттях, виконання контрольних та самостійних робіт, термінологічних диктантів, індивідуальних розрахунково-графічних робіт, робота у ВНС.
Критерії оцінювання результатів навчання студентів:
Поточний контроль (ПК)+Екзаменаційний контроль (ЕК)=Екзаменаційна оцінка (ЕО), а саме 30+70=100.
Критерії оцінювання результатів навчання студентів:
Поточний контроль (ПК)+Екзаменаційний контроль (ЕК)=Екзаменаційна оцінка (ЕО), а саме 30+70=100.